חייו של אב הודי עני השתנו לחלוטין לאחר שמצא יהלום בשווי שישה מיליון רופי (כ-260 אלף שקלים), בזמן שחפר באדמה שהחל לעבוד בה בשבוע שעבר בעיירה מאדיה פרדש שבהודו. לחן ידב בן ה-45, נתקל במהלך החפירות באבן קטנה, שהייתה נראית בעיניו כחלוק נחל. אחרי שהוא שפשף ממנה את העפר וניקה אותה, הוא שם לב שהאבן זורחת ומיד הוא הבין כי מצא פריט בעל ערך. 

היהלום המצא החקלאי באדמה (צילום: רשתות חברתיות)
היהלום המצא החקלאי באדמה (צילום: רשתות חברתיות)

ידב לקח במהירות את האבן המסתורית אל בוחן יהלומים מקומי, שם היהלום הוערך בכ-14.98 קראט. החקלאי העני החליט מיד למכור את היהלום היקר במכירה פומבית והשיג את סכום הכסף הרב. "זה שינה את חיי", העיד ידב בראיון לעיתון המקומי Times of India. בנוסף, הוא סיפר כי הוא מתכנן לשים את הכסף שהרוויח בצד, על מנת להבטיח חינוך טוב לילדיו.

האדמה בה נמצא היהלום היקר, הושכרה על ידי ידב רק בשבוע שעבר, אחרי שהוא ומשפחתו פונו מביתם על ידי פקידי הפארק הלאומי האזורי, שתכננו להפוך את ביתו לשמורת טבע. "היה לי הרבה מזל. ממצב שלקחו לי ולמשפחתי הכל ונתנו לנו חלקת אדמה קטנה – הפכנו לעשירים", אמר ידב. לדבריו, הוא לא מתכנן לעצור והא מתכוון להמשיך ולחפש עוד יהלומים בחלקת האדמה שלו. "אני מקווה להשיג עוד יהלומים ואני אעבוד קשה על מנת למצוא אותם, בתקווה שאני אוכל לשקם את חיי משפחתי", סיכם ידב בראיון.