במהלך פסטיבל סיני קדוש לתרבות הדתית בעיר טאיפיי שבטייוואן, כאשר כל ההמון הסתובב ברחובות, נצפה מאחד הבניינים הסמוכים למקום האירוע, זוג שקיים יחסי מין לעיני עוברי האורח – מבלי ידיעתם. בזמן שהשניים קיימו יחסי מין אינטימיים בחלון הקומה העשירית של הארמון, המשתתפים בפסטיבל החלו לצלם את השניים ברגע האינטימי. 

השוטרים, שהתקשו להתמודד עם הקהל המשתולל ברחובות, איימו לעצור את עוברי האורח שתיעדו את הרגע הזוגי שנשקף מהחלון בגין עבירה על חוק חדירה לפרטיות. מאות אנשים תיעדו את האירוע, שהתרחש ביום ראשון האחרון, ובסרטונים אפשר לראות את הקהל המופתע מהמחזה, אף מעודדים את הזוג ומריעים להם. 

חלק מהתושבים המקומיים, שהתכנסו לחגיגות ציון 165 שנים לארמון צ'ינגשאן, אמנם נהנו מהצללית של הזוג בזמן קיום יחסי המין, אך היו גם רבים שנחרדו מהמראה. מקומי אחד העיד בתקשורת המקומית: "זה היה יותר מידי. זה לא מכבד את הארמון ואת הדתיים". מהמשטרה המקומית נמסר: "זהות הזוג תחקר ותטופל בהתאם לחוק". 

כמו כן, בעקבות האירוע התקבלו במשטרה המקומית כ-666 תלונות ממשתפי הפסטיבל שהתלוננו על המראה המטריד במהלך הפסטיבל הדתי. על פי העיתון המקומי Taipei Times, הפסטיבל, המתארח מידי שנה בסמוך למקדש צ'ינגשאן, הוא אחד משלושת הפסטיבלים הגדולים בעיר וכי הוא נערך בדרך כלל מיום שישי עד יום ראשון. הפסטיבל נועד על מנת לחגוג את יום ההולדת של אלוהי המקדש, המכונה צ'ינגשנוואנג, שפירושו מלך ההרים הירוק.