מרי אן רגאצ'ו, בת 17 ואמא לתינוק קטן מהעיר נויבה אקיה שבפיליפינים, הפכה לכמעט ובלתי ניתנת לזיהוי על ידי מכריה, אחרי שפיצצה חצ'קון קטן שהיה על אפה, שגרם לפניה להתנפח. תחילה, הצעירה האמינה כי מדובר בפצעון שגרתי, הנפוץ בעיקר אצל בני נוער, אך אחרי שהיא לחצה על הפצעון, האף שלה החל לכאוב וכעבור מספר ימים הנפיחות החלה להתפשט על פניה וכמעט גרם לה להתעוור. 

רגאצ'ו הצעירה החלה לנסות לטפל בזיהום שעל פניה במספר תרופות צמחיות בביתה, אך ללא הצלחה. בראיון שערכה עם התקשורת המקומית בתחילת השבוע, היא סיפרה כי הנפיחות החלה על אפה וכעת היא התפשטה עם על לחייה, מצחה ועיניה. "חשבתי שזה רק פצעון רגיל, אבל אחרי שפיצצתי אותו זה כל כך כאב לי עד שלא יכולתי לישון בלילה. ניסיתי לרפא את זה בכל דרך אפשרית אך שום דבר לא עזר ועכשיו אני מפחדת שהפנים שלי לא יחזרו להיות אותו הדבר", סיפרה רגאצ'ו. 

רגאצ'ו, בעלה והתינוק שלהם פונים אל הקהל לבקש עזרה (צילום: רשתות חברתיות)
רגאצ'ו, בעלה והתינוק שלהם פונים אל הקהל לבקש עזרה (צילום: רשתות חברתיות)

בעלה של הצעירה, אלברט סיילס, עובד במשרה חלקית בחווה של השכן שלהם והוא ללא הכנסה קבועה, כך שלצערם, רגאצ'ו לא יכולה להרשות לעצמה לקבל טיפול יקר בבית החולים או לרכוש תרופות. לאחר כמעט שנה של נפיחות כואבת בפניה, רגאצ'ו פנתה סוף סוף אל בית החולים בפעם הראשונה על מנת להיבדק. עם זאת, בבית החולים המקומי לא היה את הציוד הנדרש להבחנת המחלה ולכן היא נאלצה לעבור אל בית חולים גדול יותר. כמו כן, עד זמן כתיבת שורות אלו, טרם התגלה מהי המחלה המסתורית ממנה סובלת הנערה הצעירה. 

בעלה המודאג של הצעירה לא יכול לשלם עבור הטיפולים ובימים אלו, השניים החליטו לפנות אל הרשת ולנסות להשיג תרומה עבור המחלה המסתורית של הנערה. בסרטון שהקליטו השניים אפשר לראות את סיילס אומר: "אני רוצה לבקש מאנשים אדיבים תרומות כדי שסוף סוף נוכל לשלוח את אשתו לבית חולים. אנחנו מרווחים מספיק רק כדי לכלכל את עצמנו ואת בננו הקטן ולא נוכל להרשות לעצמינו לשלם את הטיפול הרפואי".