סרטון מצחיק, שלגמרי שבר את הרשת, תיעד רגע בו שתי נשים, שלא זוהו בידי התקשורת, החלו במריבה מכוערת והכו אחת את השנייה ברחובות אל סלבדור. בשיא הריב, כאשר השתיים איבדו שליטה והחלו לריב באלימות פיזית, הכלבים ברחוב לא הצליחו להישאר אדישים והחליטו להתערב. כלב אחד לקח את המטרה להפריד בין השתיים ברצינות רבה מידי, וגרם למבוכה ענקית של אחת הבנות מול כל האנשים ברחוב. זה מה שעשה הכלב על מנת להפריד בין הבנות:

בסרטון, שצולם ביום שני האחרון, אפשר לראות את שתי הנשים רבות ביניהן. תחילה, הן הכו האחת את השנייה קלות, בעוד גבר לבוש כחולים ניסה להפריד ולהפסיק את המריבה הפומבית. לאחר כמה שניות בודדות של ויכוח, השתיים החלו להשתמש באלימות פיזית חמורה בעזרת באגרופים ומשיכות שיער. בעוד כל הצופים ברחוב עודדו את המכות, הכלבים דווקא החליטו לקחת אחריות ולהשתלט על המצב. 

כלב משוטט אחד, שהיה נראה נסער בעצמו מהריב בין הבנות, קפץ על אחת מהן מאחורה והפשיל את מכנסיה של האישה, כך שכל הישבן שלה היה חשוף לגמרי. הקטטה בין הבנות המשיכה גם לאחר שמכנסיה של אחת הבנות ירדו, בעוד ברקע אפשר היה לשמוע את הצופים צוחקים. בדיוק ברגעי השיא, הסרטון נגמר ואין אפשרות לדעת האם המריבה נמשכה או הפסיקה. בנוסף לכך, לא היו דיווחים נוספים בנוגע לזהות המעורבים או על הנסיבות שהובילו לאלימות בין שתי הבנות.