עיטור חתונות הודי מסורתי פינה את מקומו לחליפת הגנה מפני הקורונה, מסכות וכפפות בכפר נידח בצפון ראג'סטאן שבהודו, אחרי שהכלה נמצאה חיובית לנגיף הקורונה שעות ספורות לפני חתונתה. בני הזוג, ששמם לא פורסם, החליטו לקיים את טקס הנישואין ביניהם כהרגלו, אך עם כמה שינויים מזעריים, כמו שמלת הכלה או אולם האירועים שירדו מהפרק. צפו ברגעים המרגשים מתוך טקס החתונה של הזוג ההודי:

חתונה הודית מסורתית בצל נגיף הקורונה (צילום: רויטרס)

על פי סוכנות הידיעות רויטרס, בני הזוג ערכו את טקס החתונה שלהם, ביום ראשון האחרון, בחצר המרכז המקומי לחולי קורונה מאומתים, כשהם לבושים בחליפות מכף רגל ועד ראש. בסרטון מהטקס אפשר לראות את השניים עומדים בסמוך לחופת פרחים צבעונית, בזמן שהם מעניקים אחד לשני שרשרת פרחים, כמיטב המסורת במקום. לאחר מכן, השניים, מלווים משפחותיהם וחבריהם הקרובים שהיו לבושים גם כן בחליפות הגנה, התיישבו תחת האוהל המסורתי. 

הכומר, שהיה  נראה כמו אסטרונאוט על חליפת חלל, החל להקריא בפני השניים פסוקים מתוך כתבי הקודש ההינדים, כאשר ברקע נשמעו שירי חתונה המזוהים עם המסורת ההודית. נציג ממרכז הבריאות, רג'נדרה מינה, דיווח לרויטרס כי הכלה ובני משפחתה שהו במרכז לחולי קורונה, שם המטופלים נמצאים תחת פיקוח, לאחר שכל המשפחה נמצאה חיובית לנגיף. "התייעצנו עם המשפחות והן הסכימו להתחתן במרכז ההסגר", אמר מינה. לאחר מכן, החתן והכלה החליטו לקיים את החתונה בחצר המרכז, באזור בו הוקמו מתקנים עבור דיירי המקום.