על פי הדיווחים באתר החדשות Bombshell, מרגלת סינית חשודה בכך שהתקרבה לפוליטיקאים אמריקאים, ופיתתה אותם לנסות להשיג עבורה סודות מודיעיניים. החקירה, שנמשכה למעלה משנה, עקבה אחרי פאנג פאנג, המכונה גם כריסטין פאנג, האישה שנמצאת במרכז השערורייה וקיימה יחסי מין עם לפחות שניים מתוך הפוליטיקאים המצליחים ביותר בארה"ב. 

בדו"ח של חברת Axius',  שערכה את החקירה סביב המרגלת, נכתב: "פאנג השתתפה בכנסים אזוריים של ראשי ערים בארה"ב, שאפשרו לה להרחיב את רשת הפוליטיקאים אליהם היא מקושרת ברחבי המדינה". בנוסף, דווח כי היא ניהלה יחסים מיניים ורומנטיים עם בכירים במערב התיכון, לאורך תקופה של שלוש שנים. על פי גורמי מודיעין שהשתתפו בחקירה, ה-FBI עקב אחרי המרגלת החשודה באמצעות מכשיר מעקב אלקטרוני שהושתל בתוך הטלפון שלה. 

כריסטין פאנג, החשודה כמרגלת סינית יחד עם בכירים אמריקאיים (צילום: רשתות חברתיות)
כריסטין פאנג, החשודה כמרגלת סינית יחד עם בכירים אמריקאיים (צילום: רשתות חברתיות)

במהלך ועידה פוליטית, בשנת 2014, ראש עירייה מבוגר "מעיר לא ידועה" באוהיו, התקשר לפאנג חברתו וביקש להיפגש איתה לצורך קיום יחסי מין, על אף הבדל הגילאים הברור בין השניים. על פי החשד, פאנג נפגשה עם ראש העירייה במכונית והסכימה לקיים איתו יחסי מין בתמורה למידע שהוא יעביר לה. בנוסף לכך, חברת Axius' דיווחה כי פאנג נהגה לפנות אל פוליטיקאים מתחילים, כולל חברי קונגרס אמריקאיים, בין השנים 2011 עד 2015. 

בתקופת שהותה בארה"ב, פאנג התקרבה אל הנציג הדמוקרטי, אריק סוואלוול, אחד מחברי הקונגרס הצעירים ביותר. על פי הדיווחים, היא הכירה אותו באירועים משותפים ואף סייעה בגיוס התרומות למערכת הבחירות שלו. פעילותה החשודה של פאנג הסתיימה עם ירידתו של הנשיא לשעבר, ברק אובמה, כאשר היא ברחה מהמדינה. אך עם זאת, פעולותיה נחשפו במדינה רק בשבוע שעבר, אחרי שנערכה חקירה סביב אדם אחר שהובילה את ה-FBI לחשוף את מעשיה של פאנג. 

על פי הדיווחים, פאנג הייתה בחורה מרשימה שהשתמשה במראה שלה על מנת ליצור מניפולציות על החוגים הפוליטיים האמריקאיים באמצעות גיוס כספים, כריזמה ומיניות. פאנג תיארה את עצמה "כמקשרת" בין הקהילה האמריקאית האסיאתית לבין חברי הקונגרס, כאשר בפועל היא קיבלה והעבירה מידע לסין. לסיכום, בדו"ח נכתב: "פאנג העבירה מידע פרטי, אך לא מסווג, על פקידי הממשל, כגון: הרגליהם, העדפותיהם, לוחות הזמנים שלהם ואפילו שמועות אודותם – שכל אלו הם סוג של מודיעין פוליטי".