אחרי שנחתם הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות, אנשי עסקים רבים זיהו את הפוטנציאל הרב והחליטו לנסות את מזלם במדינה העשירה. גם בני זוג ממרכז הארץ, בעלי עסק גדול בצפון, החליטו לחזק את שיתופי הפעולה הכלכליים שלהם בדובאי, כאשר המנהלת בפועל של העסק הייתה האישה. היא הייתה המנהלת האחראית על קשרי החוץ עם מדינות באירופה ובאמריקה ואילו בעלה היה ממונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. 

במהלך פסטיבל מסורתי: בני זוג קיימו יחסי מין לעיני הקהל - ללא ידיעתם. לחצו כאן לסיפר המלא

אחרי שהשמיים נפתחו ויותר ויותר אנשים החלו להמריא אל דובאי, גם האישה מיהרה לבדוק את ההזדמנויות העסקיות. כבר בנסיעה הראשונה נרקם שיתוף פעולה ראשוני, כך שלצורך קידומו היא נסעה לדובאי פעמים נוספות בחודש האחרון, כל פעם למספר קצר של ימים. באחת הפעמים, האישה קבעה פגישה עם הגורם הרלוונטי שהתקיימה בלונדון, אך כאשר הבעל ביקש ממנה להצטרף, היא סירבה.בעקבות כך, החל הבעל לחשוד כי לאשתו יש מניע נוסף לנסיעות, ומכאן הכל החל להסתבך. 

"לא ראיתי שום סיבה לנסיעות האלה כי אני יודע, והיא בעצמה אמרה לי, שהתהליך העסקי לא מאוד מתקדם", אמר הבעל לעורכת דינו שרין סולן. לכן, הבעל החליט לנקוט בצעד קיצוני וביקש לאסור על אשתו לצאת לחו"ל. "אני לא אסתיר את זה שיחסנו כבר שנתיים לא מתנהלים כשורה וכל אחד מאיתנו חי לעצמו. הגיע הזמן לפרק את השותפות בנינו", הוסיף הבעל בפני עו"ד סולן. בנוסף, הוא טען כי הנסיעות המרובות לדובאי חשודות וסיפר כי לדעתו, מאחורי הנסיעות הרבות מסתתר קשר אינטימי עם איש העסקים מדובאי. 

לטענותיו של הבעל, הקשר האפשרי בין השניים יכול לפגוע בו ובעסק שהם הקימו יחד. עו"ד סולן הבהירה לבעל כי אם יתברר לו שאשתו הזמינה כרטיסי טיסה דרך העסק המשותף, יש באפשרותו למנוע או לפחות לעכב את יציאתה מהארץ. "אם היא רוצה לצאת לחו"ל על חשבונה, לא ניתן למנוע זאת בצו", הסבירה עורכת הדין. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, הבעל מבקש להתחיל בהליך פירוק השותפות בעסק הגדול.