רורי ואן אולפט בת ה-7, הוכתרה כאלופת הנוער בהרמת משקולות מתחת לגיל 11 ומתחת לגילאי 13 בקטגוריית הרמת משקולות של 30 ק"ג. בעקבות הזכייה, אולפט גם זכתה לתואר "הצעירה החזקה ביותר אי פעם". הצעירה, שחיה עם משפחתה באוטווה שבקנדה, מסוגלת להרים משקולות במשקל של עד 80 ק"ג. צפו בבת ה-7 מרימה משקולות כבדות:

את תהליך האימונים האינטנסיביים שלה, אולפט התחילה כבר כשהייתה בת 5. היא מקפידה להתאמן 4 שעות בכל שבוע על הרמת משקולות ועוד 9 שעות על אימונים שותפים, כך על פי הדיווחים באתר החדשות Mail Online. אביה הסביר כי נכון להיום בתו היא הילדה הצעירה החזקה ביותר בעולם. "בטיחותה של רורי היא בראש סדר העדיפויות של כולנו. היא מתקדמת באימונים שלה בזהירות ושיטתיות", הסביר אביה וטען כי, בהתבסס על סך כל כישוריה, היא לא רק החזקה ביותר בעולם בימינו, אלא גם החזקה ביותר שהייתה אי פעם. 

View this post on Instagram

A post shared by Rory van Ulft (@roryvanulft)

עם זאת, הצעירה מעדיפה לראות את עצמה כמתעמלת ולא כמרימת משקולות. לדבריה, "אני מעדיפה התעמלות על פני הרמת משקולות פשוט כי בהתעמלות אני לא צריכה להחזיק שום דבר כבד מעל הראש". בנוסף לכך, היא הסבירה כי היא אוהבת להתחזק וטענה כי החוזק הפיזי עוזר לה לעשות יותר ולהשתפר במה שהיא עושה. "אני לא חושבת על לפני או אחרי. אני פשוט מנקה את הראש ומקדישה את עצמי לאימונים", סיפרה בת ה-7. 

מעבר לכך, אולפט נוהגת לענוד דמויי קעקועים על גופה במהלך התחרויות שלה. "אני אוהבת ללבוש אותם מידי פעם כי אני חושבת שהם מגניבים", סיפרה הצעירה בראיון. לצד התשוקה שלה לספורט וכושר, בת ה-7 מקפידה מאוד ללכת לבית הספר ולאמן גם את מוחה. אביה סיכם: "היא מאוד אינטליגנטית. יכולת ההתמדה שלה הופכת אותה לטובה כל כך בגיל כזה צעיר".