סרטון דרמטי מתעד רגע בו אדם טיפס על כנף המטוס של חברת Alaska Airlines, בעוד נוסעים אחרים צופים בסצנה ההזויה מתוך המטוס. הסרטון, שצילם הטייס, ברוק נייט, תועד ביום שבת האחרון ואפשר לראות בו את הגבר נעמד על כנף המטוס, בזמן שהוא מנסה לאזן את עצמו. אלא שאז, שנייה לפני שנתפס בידי אנשי האבטחה, הוא איבד שווי משקל וצנח מגובה של שלושה מטרים אל הקרקע. צפו בתיעוד של הגבר שנאחז בכנף המטוס:

אדם נתלה על כנף המטוס שנייה לפני המראה (צילום: מתוך טוויטר)

בסרטון הוויראלי, שזכה ללמעלה ממיליון צפיות, אפשר לראות את הבחור מנסה לטפס על החלק האחורי של כנף המטוס. על מנת לא להחליק, אפשר היה לראות אותו מוריד את הנעליים והגרביים שלו, אך לצערו, ללא הועיל. בזמן שהוא מנסה לכרוך את רגליו סביב הכנף ולטפס את דרכו מעלה, הוא איבד את אחיזתו ונפל. בנוסף, סביבו אפשר היה לראות את אנשי הבטיחות של המטוס שניסו לשכנע אותו לרדת, מחשש שיפגע, וצדקו. 

לדברי הטייס, שהיה עד לאירוע, האיש היה נראה בסדר והוא היה בהכרה מלאה. מלבד דם שזלג מאפו, הוא לא נפצע כלל. בהצהרה שהתקבלה בערוץ החדשות KTNV, על ידי חברת התעופה, נמסר כי טיסה 1367 מלאס ווגאס לפורטלנד תכננה להמריא, כשלפתע, הטייס "הבחין באדם שמתקדם לעבר המטוס". עוד נמסר כי: "הטייסים הודיעו למגדל הפיקוח ואנשי אכיפת החוק נשלחו על מנת לתפוס את האדם". טרם נמסרו עוד פרטים על זהותו של האדם התמהוני ועל מטרת הטיפוס על כנף המטוס.