רגע הזוי ומבהיל תועד בשבוע שעבר בסיור בג'ונגל של שמורת המסאי מארה שבקניה, ובו אפשר לראות ג'ירפה זועמת במיוחד שרדפה אחרי רכב של תיירים שהגיעו אל המקום. דיקן מוצ'נה בן ה-27, הגיע לביקור בשמורה, כאשר לפתע הוא הבחין מאחוריו בג'ירפה והחליט לתעד את האירוע הלא שגרתי. צפו ברגעי המרדף של הג'ירפה אחר חבורת התיירים:

תיעוד המרדף של הג'ירפה אחר חבורת התיירים (צילום: רויטרס)

בסרטון אפשר לראות את הג'ירפה רצה במהירות אחרי הרכב הפתוח, בו ישבו שישה תיירים. הג'ירפה המשיכה לרדוף אחרי הקבוצה, בעוד הם נסעו מהר במטרה להתחמק ממנה. בשלב מסוים, החבורה הובילה את החיה העצבנית אל שלולית בוצית, אך לצערם המהלך לא הועיל והג'ירפה המשיכה לרוץ בכל הכוח. לאחר המשך המרדף, החבורה הצליחה לתמרן את הרכב כך שהוא סטה מהמסלול וגרם לג'ירפה להתבלבל ולאבד כיוון. 

על הרגע, שתועד על ידי מוצ'נה, מורה וצלם, הוא אמר: "הג'ירפה העצומה התקרבה כל כך עד שהיא כמעט עלתה על הרכב שלנו. היא ראתה בנו אויבים שלה והחלה לרדוף אחרינו בנחישות". למרבה המזל, אף אחד מהנוכחים אינו נפגע, אחרי שהג'ירפה החליטה לוותר והחבורה ניצלה. מוצ'נה תיאר את החוויה כמפחידה ולדבריו, הג'ירפה הייתה נראית לא מזיקה בהתחלה, עד שלפתע היא החליטה לגרש אותם מסביבת הגידול הטבעית שלה. כמו כן, ג'ירפות יכולות לרוץ במהירות של עד 40 קמ"ש למרחקים קצרים.