פרסום שהועלה לרשת החברתית Reddit, חשף את סיפורה של אישה בת 26 שכתבה כי בעלה בגד בה - 48 שעות בלבד אחרי שבתם המשותפת מתה, אחרי שחלתה במחלה קשה. אם האם המתאבלת לא סבלה מספיק, הבעל הבוגד גם הודה במעשיו בדיוק ביום ההולדת של בתם המנוחה ושיתף את אשתו רק אחרי שגילה כי המאהבת שלו נכנסה להיריון. 

בפוסט ברשת, האישה, שהעדיפה להישאר בעילום שם, סיפרה כי אחרי שהבעל חשף את הבגידה, השניים נפרדו והוא עבר לחיות עם המאהבת שלו, יחד נולד להם בן. לאחרונה, הבעל הבוגד החליט ליצור קשר עם אשתו לשעבר, וביקש ממנה בקשה מביכה והזויה במיוחד. "הוא התקשר אליי וביקש ממני את המשחקים והציוד שקנינו לבתנו לפני שהיא מתה. הוא סיפר כי הוא איבד את עבודתו במהלך תקופת הקורונה וכי בת זוגו החדשה לא מרוויחה הרבה ולכן אין להם מספיק כסף עבור בנם החדש", כתבה האישה. 

אחרי שהאישה הייתה המומה מהבקשה הלא הגיונית, היא אמרה לו לשכוח שהיא קיימת ולא ליצור איתה קשר על מנת שהיא תוכל להתאושש מהאובדן של בתה והבגידה של הבעל לשעבר. עם זאת, הגבר לא ראה את הסיטואציה מאותה נקודת מבט והמשיך להתעקש לקבל את הדברים של הבת המנוחה. "הוא אמר לי שאני רעה ושאני צריכה לחשוב על בנו, שלא קשור לכל הסיטואציה", כתבה האישה, אך הוסיפה כי התחנונים לא עניינו אותה וכי היא המשיכה לסרב להצעתו בכל תוקף. 

בהמשך, האישה סיפרה כי הבעל לשעבר החליט לפנות אל חבריהם המשותפים וסיפר להם על הבקשה שלו, ולטענתה, הוא גרם לה להיראות רעה בסיפור. בעוד חלק מהחברים גינו את בקשתו ההזויה של הבעל, חלקם דווקא בחרו לתמוך בו. "כמה מהחברים הציעו לי לשים בצד את הכעס והכאב שלי ולחשוב על הילד הקטן, שהוא בעצם האח של בתי", כתבה האישה. 

אחרי שהפוסט פורסם ברשת, הוא הפך מיד לוויראלי וגרף אין ספור תגובות של אנשים שרצו להביע את דעתם בנושא ולתמוך באישה הפגועה. גולשת אחת כתבה: "הוא המשיך הלאה, עד שהוא היה צריך ממך משהו, ועוד אחרי שהוא ניפץ לך את החיים לרסיסים. את לא חייבת לו כלום". אחרת הוסיפה: "האקס שלך מהגיהנום. הייתי חוסמת אות ואת כל האנשים בחייך שבחרו בצד שלו", בעוד שלישי הסכים וכתב: "זה הקש ששבר את גב הגמל".