דרק פרו, שבדיוק חגג את יום הולדתו השמיני בבריכת בית מלון  עם בני משפחתו, קיבל את מתנת יום ההולדת המרגשת ביותר מאביו. כשאביו קרא לו לצאת מהמים, בן ה-8 הביט בו, ומרוב התרגשות נפל בחזרה אל המים. במבט שני, ילד היום הולדת הופתע לגלות כי אביו חשף בפניו קעקוע חדש – העתק של כתם הלידה של הילד שמכסה חלק גדול מגופו. צפו בראיון עם האב ובנו:

דרק פרו האב סיפר כי הוא החליט לעשות את הקעקוע אחרי שראה שבנו מתעקש ללבוש חולצה כשהם הלכו לבריכה. "ידעתי שהוא מודע לעצמו והוא היה מובך מהכתם לידה שעל גופו. ראיתי איך הוא מתייחס לזה וזה גרם לי לרצות לעשות את הקעקוע כדי שהוא לא יהיה היחיד", אמר האב. בן ה-8 אמר בראיון לערוץ החדשות CBC: "הייתי מאושר אבל גם קצת מבולבל. לא ידעתי שהוא הולך לעשות את זה". בנוסף, הילד סיפר כי הוא היה מעט חשדן כשאמו ביקשה ממנו לצלם את כתם הלידה שלו, אך הוא לא העלה על דעתו שאביו מתכנן לקעקע בדיוק את אותה הצורה. 

טוני גיברט, אמן הקעקועים שאחראי לקעקוע המדהים של כתם הלידה על גופו של האב, סיפר כי הקעקוע הייתה עבודה קשה ומפרכת, שנמשכה כ-30 שעות. בראיון, האב נזכר בפגישה הראשונה שלו: "אני זוכר את הפעם הראשונה שנכנסתי, נשכבתי, ואחרי אולי שלוש או ארבע שעות שאלתי אם סיימנו, וטוני אמר לי 'כן, סיימנו את קווי המתאר'. אני קצת שמח שלא ידעתי כמה זמן זה אמור לקחת". 

לדבריו של המקעקע גיברט, הוא אמר כי הוא שמח לקחת חלק בפרויקט המרגש, שנמשך במשך שישה שבועות. "אני חושב שזה מדהים להיות מסוגל לעשות דבר כזה בשביל בנך", אמר גיברט והוסיף: "זה יותר מאשר שהבן שלך רואה את שמו חרוט על גופך, זה ממש הצהרה שגורמת לילד להאמין שהוא יכול לשנות את האופן בו הוא מרגיש כלפי עצמו". אחרי הקעקוע שעשה האב, דרק פרו הבן נשאל האם הוא ירשה לעצמו להוריד חולצה בבריכה אחרי המעשה של אביו. בתגובה הוא ענה: "בכל פעם שאבא שם אני אוכל להוריד חולצה. עכשיו יש לנו את אותו הסימן לכל החיים".