טרנד חדש בטיקטוק גרם למשתמשי האפליקציה לחשוף את הדרכים "הכי מטורפות" בזכותן גילו כי בני או בנות הזוג שלהם בגדו בהם. אחת ממשתמשות הרשת החברתית, מנדי קיי בולס, שחיה באוקלהומה שבארה"ב, הייתה הראשונה להתחיל את הטרנד, כששאלה את הגולשים: "מה הדרך הכי מטורפת בה גילית שמישהו בגד בך?", ולאחריה, הסיפורים לא הפסיקו להגיע. כך בולס תפסה את בן זוגה בוגד בה:

@mandiiikayyy

still so funny to me😂 ##cheater ##storytime ##fyp ##funny ##foryou ##ReadySetShop ##funnystory ##OPIObsessed ##ex ##growth ##WalmartSyncAlong ##scandal ##cheating

♬ original sound - Mandi Kay Bowles

בסרטון של בולס היא סיפרה: "לפני כשנתיים-שלוש יצאתי עם בחור והתחלתי לשים לב שהתגובות שלו לשיחות שלנו לא ממש הגיוניות, כשהוא שלח לי הודעה שהייתה אמורה להגיע אל מישהו אחר". היא הוסיפה כי היא ניסתה להתעמת איתו בנושא אבל הוא ניסה להכחיש את ההאשמות שלה. בהמשך היא סיפרה: "יום אחד הוא הגיע אליי עם קפוצ'ון שמעולם לא ראיתי, וכשחיבקתי אותו, הבחנתי בשערה סינטטית בצבע ורוד זוהר". 

בולס, שהייתה אז בעלת צבע שיער כתמתם, ניסתה שוב להתעמת איתו, אך הוא שוב דחה את טענותיה. לדבריה, רק אחרי כמה חודשים פנתה אליה אישה זרה בפייסבוק ושיתפה אותו בצילום מסך משיחה עם בן הזוג שלה – כך היא גילתה בדיעבד שבן זוגה בגד בה, על אף שהכחיש זאת. הסרטון שהעלתה בולס הפך לוויראלי באפליקציה וזכה למאות אלפי צפיות ואף גרר אחריו אין ספור גולשים ששיתפו גם הם בסיפור הבגידה שלהם. 

בריטני סיארה הייתה הבאה לשתף את הסיפור המחריד שלה, בו היא חשפה כיצד דלקת בדרכי השתן גרמה לה לגלות על הבגידה של בן זוגה. בסרטון היא סיארה הסבירה כי היא הייתה אצל הרופא שלה בעקבות הדלקת, שם הוא נתן לה תרופה כנגד. יומיים לאחר מכן, הרופא התקשר אליה עם תוצאות הבדיקות וטען כי האבחנה שלו הייתה שגויה. בסרטון סיארה הסבירה: "התברר שבן הזוג שלי לא היה הולך לחדר כושר, אלא הוא מקיים יחסי מין עם גבר אחר". 

@daniell3brown

It only took 100 times for me to leave🤡 ##neveragain##fyp##foryou##storytime##cheater##clown

♬ original sound - Mandi Kay Bowles

משתמשת נוספת היא דניאל בראון, שהגיבה לסרטון של בולס וסיפרה שבן זוגה חזר מבית הקפה עם כוס שעליה היה כתוב השם של בת הזוג שלו לשעבר, ככל הנראה בגלל שהיא זו שהזמינה עבורם את השתייה. אחרי שהיא התעמתה עם בן הזוג שלה בנושא, והוא הכחיש, היא הטיחה את כוס הקפה בפניו ונפרדה ממנו. לאט לאט, עוד ועוד משתמשים החלו להעלות את סיפורי הבגידה בהם וגרמו להרבה מהצופים להזדהות ולהרגיש שהם יכולים לשתף את חבריהם לאפליקציה בשברון הלב שלהם.