רגע מטורף הפך לוויראלי בכל העולם, בו קופצי בסיס החליטו לנסות לשחזר את משחקי הקווידיץ' מהסרט האל-מותי "הארי פוטר". בסרטון מדהים, שפורסם על ידי סוכנות הידיעות רויטרס, נראים אנטוניו ניוטון וחבריו בזמן שהם משגרים את עצמם מההר, מגובה של 650 מטרים, שנמצא באזור לאוטרברונן שבהרים האלפים בשוויץ. צפו בתיעוד הקפיצה החופשית על מטאטא:

קופצי בסיס חגגו את הקפיצה ה-500 כמו הארי פוטר (צילום: רויטרס)

החבורה עומדת על קצה המצוק, כאשר אחד מהם צעק: "וינגארדיום לביוסה", לחש הקסם המשמש לריחוף בסרטים הפופולריים. שניות אחרי, אפשר היה לראות את כל החבורה, רכובה על מטאטאים אותם הם הכינו מענפים שמצאו באזור, קופצים מעבר לצוק. כמו מכשפות על מטאטא, הגברים עפו בשמיים, לפני שפתחו את המצנחים שלהם והתאזנו. 

מטורף: רוצים גם לעוף על מטאטא ברחובות? לחצו כאן וגלו איך עושים זאת

ניוטון, שחי בעיר לוריין שבצרפת, צילם את עצמו ואת חבריו קופצים מהצוק לכבוד הקפיצה ה-500 שלהם ביחד. בראיון לרויטרס הוא אמר: "כדי לסמל את הקפיצה ה-500 שלנו יחד, החלטנו לעשות משהו מצחיק", והוסיף: "הרעיון לקפוץ עם מטאטא הגיע אחרי שצפינו בסרט של הארי פוטר כמה ימים לפני כן. בנינו את המטאטא עם הענפים שמצאנו וקפצנו יחד מהצוק, אך כמובן שהפעלול היה מתוכנן ואנחנו בעלי ניסיון של שנים בתחום". כמו כן, קפיצת בסיס היא ספורט אתגרי העוסק בקפיצה ממקום מקובע בעזרת מצנח ופתיחתו אחרי נפילה חופשית, קצרה ברוב המקרים.