הוריה של תינוקת, שנחטפה לפני 25 שנה, התאחדו עמה לאחר שגילו כי היא עדיין בחיים. בל ברבו, כיום בת 26, נלקחה ממשפחתה ברומניה כשהייתה בת שנה ונמכרה למשפחה אמריקאית. על פי הדיווחים באתר החדשות הבריטי Daily Star, ברבו מתגוררת בימים אלו ביוטה, ארה"ב, והיא אינה בקשר עם הוריה המאמצים, אחרי שהתפרצה מחלוקת ביניהם כשהיא נרשמה לאוניברסיטה, אך התהיות לגבי הוריה הביולוגים לא הפסיקו להדהד. צפו בתהליך שעברה ברבו וברגעי האיחוד המרגשים:

כאשר ברבו הייתה בת 8, הוריה המאמצים סיפרו לה על כך שהם אימצו אותה כפעוטה מרומניה, מהורים שלא רצו לגדל אותו, וחשפו בפניה את שם המשפחה המקורי שלה. בשנת 2019, אחרי אין ספור שאלות לגבי עברה, ברבו גילתה על קבוצה בפייסבוק שעוזרת לרומנים מאומצים למצוא את משפחותיהם. אחרי שהיא פרסמה פוסט בקבוצה – היא נדהמה לגלות שהתשובות שלה הגיעו במהירות. 

תוך 48 שעות בלבד, האישה שמנהלת את הקבוצה מצאה את אחיה של ברבו, מואיז בן ה-20 דרך הרשת החברתית. בעזרת התרגום, הצעירה אף גילתה שיש לה שני אחים נוספים, סימונה בת ה-33 ופלוריאן בן ה-29. בנוסף להם, ברבו הצליחה לגלות כי הוריה הביולוגים, האם מרגרי והאב זמבילה, מתגוררים ברומא שבאיטליה. כשלושה שבועות לאחר הגילוי המדהים, ברבו החליטה ליצור איתם קשר והם שוחחו בטלפון. 

בל ברבו ומשפחתה הביולוגית (צילום: רשתות חברתיות)
בל ברבו ומשפחתה הביולוגית (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הדיווחים, משפחתה של בל הייתה ענייה כשהיא נולדה בשנת 1994 והרופאים סיפרו להוריה כי בתם חולה ואף הודיעו להם מספר ימים מאוחר יותר כי היא מתה. ברבו סיפרה: "הרופאים אמרו להוריי שאני חולה, לא פרטו במה, והחזיקו אותי בבית החולים בזמן שהוריי הלכו בחזרה הביתה. כעבור כמה ימים כבר הודיעו להם שאני מתה". בהמשך היא אמרה כי ליבם של הוריה נשבר, אך אחרי כמה ימים אחת האחיות בבית החולים סיפרה להם את האמת – ברבו נלקחה ונמכרה. "הוריי השתמשו בכסף האחרון שהיה להם עבור דלק כדי לנסות לנסוע לבתי יתומים ולחפש אותי. אבל הכסף אזל, וכעבור שנה הם כבר לא ידעו למי לפנות", סיפרה ברבו. 

ארגון בשם "צדקה", דיווח כי מקרים מהסוג הזה היו נפוצים באותם הימים במדינה, כיוון ששווי של תינוקות היה גבוה במיוחד וכי אנשים נהגו לזייף תעודות לידה ולמכור את התינוקות הגנובים לסוכנויות אימוץ. בעזרת הארגון, ברבו עשתה בדיקת DNA, שהוכיחה את הקשר בינה לבין משפחתה האבודה. לבסוף, הצעירה נסעה לרומא ופגשה את הוריה. אחרי המפגש היא סיפרה: "הרגשתי קשר עמוק איתם והיה לי קשה להיפרד". בנוסף, היא אמרה כי בעקבות נגיף הקורונה היא לא יכולה להרשות לעצמה לנסוע שוב לפגוש את הוריה, אך היא מתכוונת לעשות זאת. לבסוף היא סיכמה: "אולי לעולם לא אדע מה בדיוק קרה לי כתינוקת, אבל אני מנסה להתמקד בדברים שאני יכולה לעשות כדי לשנות את הגורל שלי".