פוסט שהפך לוויראלי בפייסבוק, של אישה בשם טרייסי האוול, הציג בפני אלפי הצופים מהי אהבה אמיתית. בפוסט, האוול פירטה את הרגלי המסורת, בת הארבעה עשורים, שהיא חולקת עם בעלה קליפורד. לדבריה, בכל בוקר כאשר בעלה הולך לעבודה, הוא לוקח את הכריך שהיא הכינה עבורו, כשיש בו ביס קטן שהיא השאירה אחריה והוא בעל משמעות עמוקה ביותר בשביל השניים. הפוסט הוויראלי של טרייסי האוול:

"קליפורד ואני התחתנו לפני כמעט 41 שנים, והכנת את ארוחת הצהריים שלו בכל יום מהשנייה הראשונה שהכרנו", כתבה האוול והוסיפה: "לפעמים הייתי מצטרפת אליו אל מקום העבודה שלו ואוכלת איתו את הארוחה", תוך שהיא מדגישה כי לטענתה "הארוחה טעימה יותר כשאתה אוכל עם מישהו שאתה אוהב". זמן קצר לאחר מכן, האוול החלה לעבוד בעבודה חדשה ולא יכלה להגיע יותר לארח חברה לבעלה. 

"פעם אחת, אפילו מבלי ששמתי לב, נגסתי בכריך שלו לפני שארזתי אותו, וכשבעלי חזר מהעבודה הוא התלונן וטען שאחד העובדים אכל לו מהאוכל", סיפרה האוול. אחרי שהשניים הבינו את המצב וצחקו, האישה החליטה שבגלל שהיא לא תוכל לאכול יותר עם בעלה בכל צהריים, היא תיקח ביס מהאוכל שלו בכל יום כדי להרגיש כאילו היא אוכלת איתו. 

בפוסט שהעלתה האוול לפייסבוק, היא צירפה תמונה של אחד מהכריכים המדוברים שלה, וסיפרה את הסיפור במלאו. עד מהרה הפוסט הפך לוויראלי ושותף ברחבי הרשת מאות אלפי פעמים. בעקבותיו, התגובות של הגולשים המוקסמים לא איחרו להגיע. אחד הגולשים כתב: "זה הסיפור הכי יפה ששמעתי אי פעם", בעוד אחרת כתבה: "זו אחת הסיבות שבגללן האהבה שלכם נשמרה חזקה כל השנים".