בהרבה סרטים אפשר לראות שוטרים סמויים שמתחפשים לדמויות אחרות על מנת לחדור אל עומק שטח האויב ולתפוס את הפושעים. במקרה הזה, שני שוטרים בקניון ספרינגס שבקליפורניה, ארה"ב, החליטו להתחפש לסנטה קלאוס, לכבוד חג המולד שבפתח, על מנת לתפוס שני אנשים החשודים בגניבה. בסרטון, שתועד בחניון של הקניון, השוטרים המחופשים ארבו לחשודים ותפסו אותם. צפו בדיווח של ערוץ החדשות ABC:

שני השוטרים הפתיעו את החשוד, כשקפצו עליו וצעקו "רד על הברכיים", בזמן שהחשוד המופתע מילא אחר ההוראות של השוטרים הסמויים. שוטר אחד, שלבש חליפה של שדון עם גרביונים מפוספסים וג'קט ירוק, נצפה מכוון אקדח אל החשוד. על פי הדיווח של המשטרה המקומית בעמוד הפייסבוק שלה, החשודים הואשמו בגניבה ובניסיון לפרוץ לרכב. בצילומים ממצלמת הגוף של השוטרים, שוטר השני, שהיה לבוש כמו סנטה קלאוס, רץ ותפס את אחד החשודים. הצהרת משטרת ריברסייד המקומית בקליפורניה:

רוצים לקרוא על עוד סיפורי מעצר חשודים מעניינים? כנסו לגלות

בכנות, אך עם הרבה הומור, המשטרה מסרה: "חשוד אחד התנגד למעצר, אך נלקח לבסוף על ידי סנטה קלאוס, והשני נעצר על ידי השדון הסמוי. מבין שני החשודים שנעצרו אחד זוהה והשני שוחרר לאחר מכן. בלשים הבחינו בגנבים בתוך החנות, כך שהשוטרים שנותרו בחוץ היו ערוכים לסייע במעצר החשודים. כשהם יצאו מהחנות עם הסחורה הגנובה, סנטה והשדון חיכו לו בחוץ ולקחו אותו למעצר".