במהלך ניתוח שעבר גבר בן 25, עם צרכים מיוחדים, חומר ההרדמה כלל לא עבד, והצעיר נאלץ לעבור את כל הניתוח כשהוא בהכרה מלאה. קורי בורק, שחי בקווינסלנד שבאוסטרליה, סובל ממוגבלות שכלית והוא לרוב מלווה במטפל צמוד. אך עם זאת, בזמן הניתוח הרופאים ביקשו מהמלווה של בורק לעזוב את החדר ולהשאיר את המטופל בכוחות עצמו – וחבל שכך. 

הרופאים הזריקו את זריקת ההרדמה, אך לצערו של בורק החומר לא השפיע על גופו, ככל הנראה בעקבות האדרנלין הרב שחש. בגלל נכותו, שלדבריו כלל לא נראית לעין, הוא לא הצליח לתקשר עם הרופאים במהלך הניתוח והוא נאלץ לעבור את כולו כשהוא ערני ומרגיש הכל. בורק אמר לוועדה הרפואית לנכות באוסטרליה: "הייתי עדיין בהכרה וניסיתי לומר להם, אבל הם המשיכו לעשות את הניתוח בכל מקרה". לדבריו, האדרנלין שלו עולה לעיתים קרובות, במיוחד לפני ניתוח, ולכן גופו נלחם בהשפעת חומר ההרדמה

על פי דבריו של ברוק, הניתוח לא כאב לו, אך "זה לא היה נעים". הוא הוסיף והסביר כי אנשים עם צרכים מיוחדים זקוקים בדרך כלל לטיפול מעמיק יותר, במיוחד אם הם סובלים מחרדה או עצבים. "אם אדם סובל מהתמוטטות, יתכן שזה לא חלק מהנכות שלו ולא בגלל שהוא אדם רע", הסביר ברוק. בראיון לרשת החדשות ABC, ברוק אמר: "אנשים לא יודעים שלא לי מוגבלות. לפעמים האחיות בבית החולים לא שמות לב עד שהן מדברות איתי". על פי הוועדה באוסטרליה לאנשים עם נכות, הובהר כי על הרופאים להיות ערניים יותר ולהכין טוב יותר את המנותחים עם המוגבלויות.