גבר שניסה למצוא דרך ייחודית להציע נישואין לבת זוגו, החליט לעשות זאת ללא ידיעתה. הבעל לעתיד הכריז בעמוד הפייסבוק שלו על האירוסין של השניים, כאשר הוא שיתף תמונה של ידה של בת זוגו עם טבעת על האצבע שלה – כשהיא בכלל ישנה. במשך שבועות, מיכאל מיורגה, ממיאמי, ארה"ב, ניסה לחשוב על רעיון יצירתי, עד שלבסוף הוא החליט שעדיף לו כלל לא להציע ופשוט לקבוע את העובדה. הפוסט שהכריז על האירוסין של בני הזוג:

בשעה 05:00 בבוקר, כשהכלה לעתיד ישנה, הוא הניח את הטבעת על האצבע שלה ושיתף את החדשות ברשת. לאחר התמונה, הוא גם הוסיף כי התמונה של האירוסין היא רק אחת משלוש הפתעות שהיא התעוררה אליהן. בפוסט הגבר כתב: "השעה 05:00. כבר שבועות שאני מתכנן כיצד להעלות את השאלה הגדולה. היא מכירה כבר את כל השטויות והמהלכים שלי ואת האישה שלי כבר קשה מאוד להפתיע. אבל עכשיו הבדיחה על חשבונה, כשהיא תתעורר עם טבעת אירוסין על האצבע, תמונה של ישנה בפייסבוק וטלפון מלא בהודעות וברכות. אני אודיע לכולם את התשובה שלה כשהיא תעורר". 

רוצים לראות עוד הצעות נישואין מקוריות? כנסו וגלו

במהירות רבה, הפוסט הפך לוויראלי ברחבי הרשת וצבר מאות אלפי שיתופים ותגובות של אנשים שהתעניינו בסיטואציה המעניינת. אחד כתב: "היא בטח ישנה חזק! איך הצלחת לשים את הטבעת על האצבע שלה בלי שהיא תשים לב?", בעוד אחר הוסיף: "איזה יופי מזל טוב! חוץ מזה שהיא תבעט בך כשהיא תראה את התמונה שלה ישנה ברשת". חלק צחקו וטענו שהאישה דווקא לא תהיה מרוצה מהמחווה, אך רבים גם איחלו מזל טוב לזוג המאורס הטרי וצחקו על הדרך המוזרה להציע נישואין. למרות התמונה המביכה ברשת וטבעת אירוסין שחיכתה לה על האצבע, לבסוף, הכלה לעתיד אמרה כן.