טרגדיה מזעזעת התרחשה באזור שקורטוסטן שברוסיה, המסגרתה אישה שננעלה מחוץ לביתה, וניסתה לטפס מעל הגדר על מנת להיכנס, קפאה למוות כשהטמפרטורות ירדו מתחת למינוס 20 מעלות. בעלת הבית, ששמה טרם הותר לפרסום, שכחה את המפתחות לביתה היוקרתי ולא הצליחה להיכנס אליו. על מנת לפרוץ אל ביתה, היא טיפסה על הגדר ונתקעה עליה. 

כשהיא לא הצליחה לשחרר את רגלה, האישה נתקעה הפוך על הגדר והטמפרטורות המשיכו לצנוח, עד שלבסוף היא קפאה ומתה, כך דווח בתקשורת המקומית. למחרת בבוקר, השכנים יצאו מביתם, ראו את הזוועה ומיד הזעיקו את המשטרה המקומית וצוותי הטיפול הרפואי. מותה של האישה נקבע על ידי הפרמדיקים כמוות מהיפותרמיה. בתיעוד מחריד מהמקרה, אפשר לראות את האישה, שלא הייתה לבושה בהתאם למזג האוויר, תלויה הפוך על הגדר. 

אחד התושבים המקומיים כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "היה כל כך חשוך ואיש לא ראה אותה כשזה קרה והיא קפאה למוות". דיווחים קודמים חשדו כי ייתכן והאישה ניסתה לברוח ממישהו, אך לאחר חקירה ראשונית הוחלט כי זה לא הגורם לכך שהיא נמצאה תלויה על הגדר. ועדת החקירה הרוסית אישרה את מותה של האישה והטרגדיה ההזויה עדיין נמצאת בחקירה. כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, מקרה נוסף של קיפאון התרחש ברוסיה כאשר הבעל הותיר את אשתו למות בקור בשידור חי אל מול הצופים.