לפני כשנתיים, נערכה פשיטה משטרתית בעיר שיקגו, ארה"ב, בה השוטרים הסתערו על הבית הלא נכון ואזקו אישה חפה מפשע כשהיא ערומה לגמרי – בעוד קבוצה של קצינים עמדה והסתכלה. בימים אלו, משרד המשפטים האמריקאי ניסה למנוע מתחנת הטלוויזיה המקומית מלשדר את הסרטון מהאירוע. ראש עיריית שיקגו, לורי לייטפוט, טענה במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (רביעי), כי נודע לה על האירוע המחריד רק לאחרונה. הסרטון המצונזר מרגעי הפשיטה המזעזעת:

באירוע, יאנג בדיוק החליפה את בגדיה בחדר השינה שלה, לני שחבורה של תשעה שוטרים, ועליהם מצלמות גוף, נכנסו בסערה אל ביתה. השוטרים שברו את דלתה באלימות ונכנסו עם אקדחים שלופים. בעיצומה של הפשיטה, אפשר לשמוע בסרטון המצונזר את יאנג צועקת: "זה הבית הלא נכון!, זה הבית הלא נכון!". על פי WBBM, המודיע המשטרתי נתן לשוטרים כתובת שגויה, והשוטרים בכלל חיפשו אחר עבריין בן 23 שנמצא בחקירה. כמו כן, החשוד התגורר בסמוך לאישה המבוגרת וניתן היה לאתר אותו בקלות כיוון שהיא עם צמיד איתור שענד על רגלו מהמעצר. צפו בנאום של ראש העיר של שיקגו, לורי לייטפוט:

"ראיתי את הסרטון באימה מוחלטת", אמרה לורי לייטפוט, על פי הדיווח Chicago Sun-Times. בהמשך הנאום היא גינתה גם את התנהגות הצוות המשפטי שלה על כך שהותירו אותה מחוץ לסוד העניינים והבהירה כי יותר היא לא תקלע לסיטואציה בה היא לא מכירה את הנושא. האישה שנאזקה בעירום על ידי המשטרה, אנג'נט יאנג, רצתה לשלם כסף למשטרה על מנת שסרטון לא מצונזר מהאירוע לא יופץ, אך הם דחו את בקשתה, כך דווח הערוץ המקומיWBBM-TV . 

בראיון לתקשורת המקומית, יאנג אמרה: "אני מרגישה שהם לא רצו שיהיה לי את הסרטון כי הם ידעו שאני אוכל להשתמש בו לתביעה. הם ידעו שהם עשו משהו לא בסדר וניסו להסתיר זאת". בנוסף לכך, משרד עורכי הדין שמייצג את יאנג ניסה למנוע מ-WBBM לשדר את הסרטון, דקות ספורות לפני שעלה לשידור בטלוויזיה. על פי הדיווח ב-Sun Times, לייטפוט לא הייתה מרוצה מהדרך בה התנהל המשפט והיא החליטה להגיש תביעה גם כנגד כלי התקשורת על מנת למנוע את פרסום הסרטון הלא מצונזר.