בימים האחרונים הרשת גועשת בעקבות סדרת סרטוני טיקטוק שגרמו להאשמות חמורות של בני משפחת הר זהב. הבכור במשפחה, שנקרא נס, הוא נער בן 21 עם תסמונת דאון, שאחיו נהג להעלות סרטונים שלו לעמוד הטיקטוק הפרטי שלו. מה שהיה נראה כמצחיק בעיני האח, גרר תגובות קשות ברשת שטענו כי מדובר "בהתעללות בחסר ישע". בראיון שנערך בתוכנית "הצינור" ברשת 13, אם המשפחה, מיכל, הגיבה בדמעות על ההאשמות. צפו בראיון בנערך עם מנחה תוכנית "הצינור", גיא לרר:

אמו של הנער עם תסמונת דאון מגיבה על ההאשמות (צילום: "הצינור", רשת 13)

בסרטונים שהועלו אפשר היה לראות את האחים של נס מציקים לו בדרכים שונות. מה שיכול היה להתפרש בפני בני המשפחה כהתנהלות שגרתית בין אחים, עורר את זעמם על הגולשים שלא נותרו אדישים לסיטואציות המתועדות. הסרטונים, שזכו למאות אלפי עוקבים ומיליון לייקים, גונו בשבוע שעבר על ידי אתר "שווים", שם נכתב: "הצלחת העמוד רשומה על שמו של נס, השחקן הראשי בסרטונים", והוסיפו כ "הרעיון הוא אותו רעיון: במרכז כל סרטון התנהגות חריגה כזו או אחרת שלו – התקף זעם, צעקות ויריקות, כשמסביב נערים ונערות מגיבים בצחוק מתגלגל".

אתר "בזכות", הוא שהפנה את תשומת הלב של האתר "שווים" לסרטונים בטענה כי הסרטונים מעמידים את המוגבלות של נס באור משפיל ומבזה. בראיון שנערך עם אמו של נס, בתוכנית "הצינור", היא הגיבה להאשמות החמורות ולא הצליחה לעצור את הדמעות. "נס הוא הבכור שלי, הוא ילד עם תסמונת דאון ובעיות התנהגות מאוד קשות, ואנחנו אוהבים אותו מכל הלב והנשמה", אמרה מיכל והוסיפה: "אני נלחמת על הילד הזה בכל יום כדי שלא יתנו לו כדורים ותרופות והוא יהיה כמו זומבי". לדבריה, בני המשפחה עובדים קשה בטיפול בנס על מנת שיוכל לצאת וליהנות, על אף שהרבה מהפעמים בעיות ההתנהגות של נס גורמות לכך שאנשים מתלוננים עליו ואף מדווחים למשטרה. 

בהמשך האם סיפרה כי היא והאחים שלו מודעים לצרכים של נס וכי הם מקבלים אותו כמו ילד רגיל. "הם צוחקים עליו ויורדים עליו כמו על כל אח רגיל, כמו שהם עושים ביניהם וכמו שהם עושים עם החברים שלהם", אמרה מיכל למראיין גיא לרר. לטענתה, הסרטונים הוצאו מפרופורציה והבן שאחראי לסרטונים אף קיבל איומים וחשבון הטיקטוק שלו נחסם. "לא הייתה לנו הזדמנות להגיב", אמרה האם, והוסיפה: "זו לכאורה התעללות בחסר ישע, אבל נס הכי אהובה בעולם. נס הוא שלנו".

לבסוף, כאשר לרר שאל את מיכל מה הייתה עושה אחרת, היא ענתה: "נס לפעמים הוא מלא אהבה ונותן מלא חום, נשיקות וחיבוקים, ולפעמים לא בא לו. אם מישהו מראה את הצד הזה, זה יכול לעשות רושם רע ואנשים אחרים מרחמים עליו ורוצים להגן עליו – אבל ממי? מהמשפחה שהכי אוהבת אותו בעולם?". לבסוף, מיכל הדגישה כמה הקשר בין נס לבין בר אחיו הוא מיוחד ואף סיפרה כי בר שומר עליו, מטפל בו, מקלח אותו ודואג לכל צרכיו.