רק אתמול נורתה יריית הפתיחה לתחילתו של מבצע חיסוני הקורונה הארצי, אך החיסון שקיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו עורר ויכוח בין בני זוג מצפון הארץ כבר לפני שבועות. במשך 17 שנים השניים חיו ביחד באותו הבית והביאו שלושה ילדים לעולם כאשר דעותיהם הפוליטיות מנוגדות -  הבעל, שמאלני בדעותיו ואילו האישה ימנית. אך אחרי שראש הממשלה הצהיר כי הוא מתכוון להתחסן ראשון, החל ויכוח סוער בין השניים שהוביל להחלטה קיצונית. צפו בראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתחסן בפני נגיף הקורונה:

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל את החיסון לקורונה (צילום: TPS)

במשך כל שנות נישואיהם, השניים כמעט ולא התווכחו בנושאים פוליטיים על אף חוסר ההסכמה ביניהם. לפני ארבעה ימים, התבשר כי ביבי מבקש להתחסן ראשון על מנת להוות דוגמא אישית. הבעל, שתכנן להתחסן, שמע על הבשורה של ביבי והחליט שלא להתחסן בעתיד. "גם מהחיסון הוא עושה פוליטיקה", אמר הבעל לעורכת הדין שלו, שרין סולן. לדבריו, אחרי שהבעל החליט שלא להתחסן, אשתו הבהירה כי במידה והוא לא יתחסן היא לא תרגיש בטוחה בחברתו ואיימה לעזוב את ביתם ולהתגורר בבית מלון. 

סכסוך גירושין (צילום: שאטרסטוק)
סכסוך גירושין (צילום: שאטרסטוק)

הויכוח בין השניים היה כל כך קשה בשיאו, עד כדי כך שאחד השכנים הזמין ניידת משטרה אל מקום מגוריהם מחשש לאלימות. ברגע האחרון נרגעו הרוחות בין השניים, אך הבעל החליט למהר את עורכת דינו, שהבהירה לאישה כי במידה והיא תעזוב את הבית, הבעל יפתח בהליך גירושין מיידי. המכתב שכתבה עו"ד סולן הועבר לאישה, ובתגובה היא יצרה קשר עם בעלה והסבירה: "הוא חייב להתחסן. היינו כבר שלוש פעמים בבידוד בגלל שנחשפנו לחולים מאומתים ופעם אחת זה קרה לשנינו במקביל והעסק המשותף שלנו התנהל בלעדנו בצורה בעייתית. אני עוזבת את הבת כדי להגן על הבית ועל העסק – לא כדי להתגרש".

ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני קבלת החיסון לקורונה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני קבלת החיסון לקורונה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

לדבריה של עו"ד סולן, מהלך שכולל עזיבה של הבית יכול להתפרש אצל הבעל כצעד קיצוני ואקטיבי שמוביל לפירוק המשפחה והשותפות ביניהם. בינתיים, סוכם בין הבעל ועורכת דינו כי הוא ימתין למועד בו החיסון יהפוך לרלוונטי עבורו, כי בשלב זה הוא אינו בקבוצת סיכון. עם זאת, כאשר יגיע הרגע, מבחן הזוגיות של השניים יעמוד על הפרק.