גבר שחי בגרנד הייבן שבמישיגן, ארה"ב, אסף כל חייו קלטות פורנוגרפיות וצעצועי מין והגיע למצב בו הוא מחזיק חומרים בשווי מוערך של כ-25,000 דולר (כ-80 אלף שקלים). יום אחד, הוריו של הגבר, דיוויד וקינג בן ה-42, החליטו להשליך את כל האוסף שלו לפח, ואילו הבן לא נשאר אדיש למהלך של הוריו. וקינג החליט לתבוע את הוריו, בת' ופול, בעקבות המעשה ואחרי מאבק קשה בבית המשפט – אלו התוצאות. 

בבית המשפט צויין כי נזרקו יותר מ-400 קלטות VHS ו-1,600 קלטות DVD שהיו בבעלותו של וקינג הבן. אחרי שהוא עבר הליך גירושין מאשתו, וקינג שב לגור את הוריו במשך עשרה חודשים והביא איתו את אוסף הפורנו העשיר שלו. לפני שהוא חזר לגור אצל הוריו, הם הודיעו לו כי הוא לא יוכל להכניס אל ביתם את האוסף שלו וכי במידה והם ימצאו אותו הם יזרקו הכל לפח. 

בהודעת מייל ששלח אביו של וקינג הוא כתב: "בכנות דיוויד, עשינו לך טובה גדולה שנפטרנו מכל זה בשבילך". בהמשך הם סיפרו כי הקלטות המוגזמות ביותר נשמרו בתוך כספת בבית ההורים, מחשש שהחומר המצולם בהם עלול להיות לא חוקי. כמו כן, אחרי בדיקה של המשטרה, לא נמצא שום חומר לא חוקי בתוך הקלטות. בהמשך ההודעה ששלח אביו של וקינג נכתב: "דיוויד, אני חושב שהיחס שלך לנשים הוא מטריד מאוד. נשים הן אינן חפץ וצריך להתייחס אליהן בכבוד". לאחר מכן, אביו אף סיפר על אירוע מתקופת התיכון של וקינג, בו הוא הצטרף לקבוצה שהרוויחה כסף מהפצת סרטוני פורנו לקטינים

לדבריו של פול האב, גם בתקרית מהתיכון של וקינג כל הקלטות שלו נזרקו, אך הוא עדיין המשיך לעסוק בתחום. הוריו של וקינג חשבו שאחרי שהתחתן הוא יפסיק עם ההרגל, אך לצערם נוכחו לדעת שהם טעו ואחרי עשרה חודשים בהן הוא שב לגור בביתם, הם גילו כי הוא עדיין מחזיק באותו האוסף. אחרי שהוריו זרקו את האוסף, הוא החליט לתבוע אותם ובבית המשפט, השופט המחוזי, פול מלוני, אמר: "אין עוררין על כך שהרכוש שנזרק היה שייך לדיוויד והנאשמים הודו שוב ושוב כי הם הרסו את האוסף שלו". לבסוף, השופט מלוני החליט לפסוק לטובת וקינג, בטענה כי להוריו אין שום זכות לפגוע ברכוש שלו

בתגובה לכך, הוריו של וקינג טענו כי יש להם את הזכות בתור בעלי הדירה למנוע ממנו להכניס ציוד לא רצוי אל הבית ואף הסבירו כי הם הזהירו את בנם עוד לפני כניסתו אל ביתם. עם זאת, השופט טען כי בעלי הבית לא יכולים להרוס את הרכוש שלו והוא אף הורה לבת' ופול להגיש תצהיר בו מפורט הערך הכספי של הציוד שנהרס. כמו כן, עד זמן כתיבת שורות אלו, טרם נקבע הסכום אותו יצטרכו לשלם ההורים לבנם.