בעל פיצריה בבאונוס איירס, ארגנטינה, רצח את העובד שלו אחרי שלא שילם לו במשך חודשים. כאשר העובד ביקש מהבוס שלו את התשלום ואף ציין בונוס לקראת חג המולד, הוא נרצח ולאחר מכן גופתו נקברה בביתו של הרוצח, לואיס מיירס בן ה-69. ביום שני האחרון, גופתו של העובד, חורחה דניאל זגארי בן ה-53, נמצאה על ידי המשטרה המקומית, מתחת לבטון בחצר ביתו של הבוס והחקירה בנושא החלה. 

הקורבן, שעל פי הדיווחים נחשב לעובד הטוב ביותר בפיצרייה, נאלץ בעקבות מגיפת הקורונה להיעדר בתדירות גבוהה מעבודתו, כיוון שהוא נמצא בקבוצת סיכון. אחרי שבשבוע שעבר זגארי הלך אל מקום עבודתו על מנת לבקש מהבוס שלו להעלות את שכרו - הוא לא חזר.משפחתו המודאגת של זגארי הזעיקה את המשטרה המקומית וכבר באותו היום נמצאה מכוניתו של הקורבן שרופה בעיירה הסמוכה, בה מתגורר הבוס מיירס. 

חורחה דניאל זגארי, העובד שנרצח בידי הבוס שלו (צילום: רשתות חברתיות)
חורחה דניאל זגארי, העובד שנרצח בידי הבוס שלו (צילום: רשתות חברתיות)

בעקבות חקירות המשטרה, התובעת מריה לורה כריסטינה, הורתה על פשיטה על ביתו של מיירס. אחרי שהשוטרים הגיעו אל היעד, הם הבחינו בבטון טרי, שטרם התייבש, בחצר הבית. לאחר בדיקה מעמיקה, השוטרים קדחו בריצוף החדש ומצאו תחתיו את גופתו של של זגארי קבורה. מסקירה ראשונית של הגופה עלה כי הקורבן נפגע בראשו מחפץ קהה, ייתכן ומדובר במוט ברזל, על אף שנכון לזמן כתיבת שורות אלו, המשטרה המקומית עדיין ממתינה לתוצאות הנתיחה. 

הרשויות המקומיות עצרו את מיירס בביתו וכעבור שעות חקירה ספורות הוא הודה במעשיו. על פי הדיווחים, החשוד אמר כי העובד שאל ללא הפסקה על השכר שלא שולם וביקש העלאה, לפני שפרץ ויכוח סוער בין השניים. כמו כן, השוטרים עצרו גם את זוגתו של החשוד, מריסול אלבורנוז הרמוסילה ואת בנה מרטין סילבה. לטענת הרשויות המקומיות, קיים חשד כי זוגתו ובנה היו שותפים לפשע ועזרו לבעל הפיצרייה להסתיר את הגופה. כמו כן, בימים אלו החקירה בנושא עדיין נמשכת.