לפני עשר שנים, בחור בשם ג'ואי קואלו שחי ברחובות העיר גויאניה שבברזיל, עזב את ביתו שבבירה ברזיליה במטרה לעבוד, ומאותו היום, עקבותיו נעלמו ובני משפחתו לא הצליחו למצוא אותו. בשבוע שעבר, בזכות מעשה טוב של ספר מקומי, קואלו ובני משפחתו התאחדו. הספר, שפתח בקמפיין מעשים טובים, החליט לספר את אחד ממחוסרי הבית בשכונה שלו על מנת לגרום לו להרגיש טוב יותר, אחרי שהקמפיין הפך לוויראלי, בני משפחתו של קואלו זיהו אותו מיד. צפו בתיעוד המייקאובר שעבר ההומלס קואלו במספרה:

אחותו של קואלו, מריה גימארס בת ה-41, טענה כי היא זיהתה אותו מיד אחרי השינוי שעבר אחיה מחוסר הבית במספרה. על מנת להתאחד עם אחיה, היא פנתה למספרה של הצמד סזאר ואלסנדרו ושאלה כיצד היא יכולה ליצור קשר עם הבחור מהסרטון הוויראלי. בראיון שערכה עם ערוץ התקשורת המקומי G1, גימארס אמרה: "אחי מעולם לא היה עצלן. אני מופתעת לראות שהוא הגיע למצב שהוא ברחוב, זה לא אופייני לו". אחרי שצמד הספרים קישרו בין קואלו לאחותו, השניים נפגשו ברגע מרגש שתועד על ידי כלי התקשורת במדינה. צפו במפגש המדהים בין קואלו לאחותו:

במהלך הפגישה, גימארס הזמינה את אחיה לעבור להתגורר אצלה בבית, אך עם זאת, קואלו לא רצה. "הוא אמר שהוא לא רוצה לעזוב את העיר שלו, ואני מכבדת את זה. אבל מבחינתי, רק לדעת שהוא חי ואיפה הוא נמצא עשה לי טוב", אמרה גימארס ובסוף ציינה כי היא אף ביקשה מאחיה לשמור איתה עם קשר. לאחר הפגישה, האחות חזרה אל ביתה בברזיליה אך הדגישה כי הוא תמשיך לתקשר עם אלסנדרו הספר על מנת להתעדכן לגבי אחיה. 

המפגש המרגש בין קואלו לאחותו  (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
המפגש המרגש בין קואלו לאחותו (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)

המספרה פרסמה את המפגש בין האחים בסרטון ועליו נכתב: "אנו מודים לאלוהים ולכל מי שלקח חלק ברגע המרגש הזה. שנת 2020 הייתה שנה של הפסדים רבים עבור רבים ברחבי העולם, ובתוך כל זה נמצאה גם אנחת רווחה למשפחה הזו. זה מאוד משמח אותנו להיות חלק מהאירוע הזה".