כוכבת טיקטוק עם למעלה מ-600 אלף עוקבים, שיתפה בעמוד הוויראלי שלה את הפדיחה שנגרמה לה בעקבות השידוך שסידרה לה אפליקציית ההיכרויות. ברוק אבריק, בת ה-24, פתחה את אפליקציית ההיכרויות Hinge, בזמן שהייתה בביתה בפנסילבניה, ארה"ב, לאחר שקיבלה הודעה שנמצא עבורה שידוך מתאים. לצערה, ההתאמה "הטובה ביותר" שהציעה לה האפליקציה – הייתה אחיה, שישב לידה. צפו בסרטון המצחיק שהעלתה כוכבת הטיקטוק:

@ladyefron

Thankful for this new batch of emotional distress 🦃 ##GivingThanks ##fyp @bertefron

♬ original sound - Brooke Averick

בסרטון ויראלי, שהועלה לעמוד הטיקטוק שלה, אבריק שיתפה את הגולשים איך זה בדיוק קרה, ברגע מצחיק במיוחד בו אחיה ניסה לנשק אותה על הלחי, כמו בדייט רומנטי. בסרטון אפשר לשמוע אותה אומרת: "אני מודה מאוד לאפליקציית ההיכרויות שהכירה לי בחור, תנו לי להראות לכם. הנה הבחור, ממש חמוד אם אתם שואלים אותי, ואפילו כבר חגגנו את חג ההודיה יחד והכל עובד ממש טוב".

בדיוק כשקהל הצופים של אבריק כבר האמין שייתכן והיא כבר מצאה את האחד, היא סובבה את המצלמה והציגה את הגבר מהשידוך באפליקציה. "הנה הוא", היא אמרה והצביעה עליו, לפני שהוסיפה: "הבעיה היא – שזה אח שלי". באותו הזמן, אחיה המשיך עם הבדיחה וניסה לנשק אותה בלחי, בהומור כמובן. בעקבות הסרטון המצחיק, גולשים רבים הגיבו עליו ואף שתפו חוויות אישיות שלהם מאותו הסוג, כמו שידוך לבני זוג לשעבר או בני משפחה.