בשנת 1958, שני בוגרי בית הספר התיכון באינדיאנפוליס, ארה"ב, נפרדו והלכו כל אחד לדרכו. הגבר, דון, עבר לקולג' מרוחק ואילו האישה, פגי, התאהבה בבחור אחר ועברה לגור איתו בצפון קרוליינה ומשם לקליפורניה. אחרי שהשניים התאלמנו מבני זוגם, פגישה קצרה באפליקציית הזום גרמה להם להתאהב מחדש ולהפוך לזוג מאוהב, כשהם בני 80. 

אחרי שלא דיברו 62 שנים, דון שמע על כך שפגי התאלמנה והחליט להציע את תמיכתו, בתור אלמן גם כן. "חשבתי שזה יתאים אם אני אפנה אליה בתור חברה לכיתה ולעזור לה באבל שלה", סיפר דון בראיון שנערך לאתר החדשות U.S.News. פג כמובן הייתה אסירת תודה על העזרה שהציע לה דון והשניים החלו להיות בקשר באופן קבוע, אך לא בתור קשר רומנטי, אחרי שפגי הצהירה כי השניים "חברים, וזה הכל". 

אך עם זאת, אחרי ארבעה חודשים משהו השתנה במערכת היחסים בין שני החברים הוותיקים, והם החליטו לחזור כל אחד מהם אל שוק הרווקים. השיחות הבלתי פוסקות בין השניים הלכו והתהדקו, ואף קיבלו זווית רומנטית. בראיון הם סיפרו: "התקרבנו בכל יום עוד קצת, עד שהתאהבנו", בעוד הם מדגישים כי אף אחד מהם לא קיים שיחות זום עם אף אחד אחר. 

"זהו סיפור אהבה דרך הזום", אמרה פגי בראיון בעוד היא הסתכלה על דון בחיוך. "שנינו היינו כל כך בודדים אחרי שבני הזוג שלנו מתו ונשארנו לבד בתקופת הקורונה, אז הקשר בנינו הציל אותנו", אמר דון. אחרי חודשיים מהרגע בו הם החלו להיפגש בצורה רומנטית, דון החליט שהוא רוצה להציע נישואין לפגי. "זו אהבה שאי אפשר להסביר במילים, אנחנו ממש נועדו זה לזה", הוא הוסיף. כמו זוג ילדים מאוהבים, השניים לא הפסיקו להתרגש אחד מהשנייה, והם החליטו שאין טעם לחכות והחליטו לקיים את חתונתם. לבסוף, השניים חגגו את חתונתם בחברת ילדיהם ונכדיהם כשהם מוקפים באהבה.