אדם שהתחפש לסנטה קלאוס מעופף, במטרה לשמח ילדים ברחבי ריו לינדה שבקליפורניה, מצא את עצמו תלוי בין שמיים לארץ בין חוטי חשמל. האיש, שזהותו נשארה אנונימית, היה בדרך לחלק ממתקים לילדים ביום ראשון האחרון, כשהוא לבוש בחליפת סנטה קלאוס אדומה ולבנה, והיה מחובר לרתמת בטיחות, כאשר מזחלת החג שלו הסתבכה בין החוטים והותירה אותו תקועה באוויר. צפו בתיעוד מרגעי החילוץ של סנטה קלאוס:

תיעוד רגעי החילוץ של סנטה קלאוס (צילום: טוויטר Sacramento Fire Department)

צוותי סיור בעיירה, שנכחו במקום בזמן האירוע, הזעיקו מיד את כוחות כיבוי האש וההצלה האזוריים על מנת שיעזרו לסנטה חסר האונים לרדת בחזרה. על פי מחוז הכבאות בסקרמנטו, העובדים השתמשו בציוד מקצועי, הכולל סולמות ארוכים, על מנת שיוכלו לטפס אליו ולשחרר אותו בבטחה. קפטן המחוז, כריס וסטל, אמר כי האיש ניסה לשמח את הילדים ברגעים האחרונים לפני תחילת חג המולד. 

המחלץ יורד חזרה אל הקרקע עם סנטה קלאוס  (צילום: Sacramento Fire Department)
המחלץ יורד חזרה אל הקרקע עם סנטה קלאוס (צילום: Sacramento Fire Department)

בתיעוד שהועלה לעמוד הטוויטר של מחוז כיבוי האש וההצלה האזורי, אפשר לראות את רגעי החילוץ המדהימים. בסרטון רואים שתי משאיות כיבוי האש, כאשר אל אחת מהן מחובר הסולם, ואילו השנייה נמצאת במטרה לחפות על החילוץ מהצד השני שלו. כמו כן, הקפטן וסטל אמר: "למרות שלסנטה הייתה תקלה קטנה באוויר, הוא דווקא יצא לעשות מעשה טוב למען הקהילה, ובשנת 2020 אני חושב שזה בדיוק מה שהיינו צריכים". בנוסף לכך, הובהר כי הגבר חולץ בשלום מבין חוטי החשמל והעיירה הבהירה כי חגיגות החג יימשכו כהרגלם.