ילדים קטנים יכולים להיות תמימים ומתוקים, אך זה לא סוד שלפעמים הם יכולים לעשות מעשים מוזרים למדי. כחלק מטרנד טיקטוק שמבקש מהגולשים לספר על הרגע בו הם "הבינו שהילד שלהם הוא די פסיכופט", אישה אחת שיתפה סיפור שהותיר את הרשת בהלם. בסרטון הוויראלי של פרדריקה סוורינסן, היא סיפרה על רגעי האימה שחוותה כאשר בתה בת ה-4, היידי, סיפרה לה סיפור הזוי במיוחד. צפו בסיפור ההזוי של משתמשת הטיקטוק:

@fredericaseverinsen

##stitch with @_esornagem_

♬ original sound - Frederica Severinsen

בסרטון סוורינסן סיפרה לחברתה נולדה תינוקת קטנה והיא קראה לה אסתר, שזה שם לא נפוץ במיוחד בארה"ב. אחרי שהאם סיפרה לבתה על השם הייחודי, הילדה הגיבה מיד ושאלה את אמה "זו אסתר מרווין?". אחרי שהאם אמרה לה שמדובר באסתר אחרת, היידי הקטנה טענה כי היא מכירה אישה בשם אסתר מרווין, אף ציינה שהיא גרה ממש רחוק והייתה בכלא. 

רוצים לדעת איך טרנד טיקטוק חשף סיפורי בגידה מטורפים? כנסו וגלו

אחרי שסוורינסן נבהלה מהסיפור הקריפי, היא החליטה לחפש ברחבי הרשת אחר אסתר מרווין, אך לצערה לא מצאה דבר. לבסוף, האם נכנסה לאתר בשם ancestry.com, ומצאה בחורה בשם אסתר מרווין, שבאמת הייתה גרה רחוק מהם והייתה בכלא בשנות ה-20 – לפני 100 שנה. אחרי שהאם שאלה שוב את היידי הקטנה איך היא הכירה את אסתר מרווין, הצעירה ענתה:  "הו, זה היה מזמן, היא מתה עכשיו". 

על הסרטון ההזוי הגיבו אלפי גולשים ואף שיתפו בסיפורים הזויים שחוו עם ילדיהם. אחת כתבה: "הבת שלי ישבה על פתח הבית פעם אחרת ופשוט זרקה לאוויר – בימים ההם הייתי צריכה ללכת לשירותים בחוץ". גולשת אחרת סיפרה כי בכל פעם שהמשפחה נוסעת לטייל ביער, הילדה הקטנה שלה אומרת: "אמא, כשהייתי ילדה אחרת, אמא ואבא שלי השאירו אותי כאן לבד". עוד ועוד סיפורים הזויים החלו להציף את האפליקציה וגרמו לגולשים לתהות – האם מדובר בגלגול נשמות?