כוכבת אינסטגרם מקייל שבצפון גרמניה, ג'וזי מריה בת ה-24, חשפה ברשתות החברתיות את המאבק הארוך שלה במחלת האנורקסיה. ימים ספורים לאחר הודעה דרמטית שפרסמה בנוגע למחלה, היא נסעה לחופשה עם חבריה הקרובים, ישנה בזרועות חברתה הטובה ומעולם לא התעוררה, כך על פי אתר החדשות הגרמני DE24. 

לפני מותה הטרגי, הצעירה הודתה ברשתות החברתיות בפחד שלה מהמוות וכתבה: אני לא רוצה להיות אחת מתוך כל עשר נשים שמתה מאנורקסיה". מריה הצעירה שיתפה לאורך כל השנים בנוגע למאבק שלה במחלה בכל חשבונותיה ברחבי הרשת. היא כתבה: "אנורקסיה היא לא עניין של משקל, אלא עניין פסיכולוגי. זה לא רק הרצון להיות רזה, יש בזה גם הרבה עניין של שליטה עצמית ואני מקווה שאצליח להשמין ולמצוא שוב את שמחת החיים שלי". הפוסט עליו אמה של הצעירה הגיבה וספדה לה:

לאחר מותה העצוב של מריה, אמה שבורת הלב הגיבה על התמונה האחרונה בעמוד האינסטגרם של בתה וספדה לה: "היית מלאך עלי אדמות. הערצנו אותך על המאבק הקשה שלך במחלת האנורקסיה עד השנייה האחרונה ועכשיו אנחנו נאלצים לצפות בחוסר אונים במוות שלך". בהמשך היא הוסיפה: "רק אתמול עוד חיבקתי אותך ותכננו לחגוג יחד את החג, ובלילה נרדמת בשלווה בין זרועות חברייך והלב שלך פשוט הפסיק לפעום".