לפני חמש שנים, אישה מקולורדו, ארה"ב, נעצרה בביתה כשהיא בתוך חדרה הפרטי עירומה לגמרי ולאחר מכן, השוטרים לקחו אותה אל מתקן חקירות שם אזקו אותה לכיסא וחשמלו אותה בעזרת טייזר. ביום ראשון האחרון, אחרי מאבק ממושך בבית המשפט, האישה זכתה בתביעה וקיבלה פיצויים על סך 2.4 מיליון דולר. צפו בסרטון ממצלמות האבטחה בתא המעצר:

ההתעללות שעברה העצורה קרוליין אוניל בתא המעצר (צילום: מתוך יוטיוב)

במאי 2014, שלושה שוטרים ממשרד השריף של מחוז פרמונט דפקו על דלתה של קרולין אוניל, בת ה-49, במטרה לפנות אותה מהדירה בעקבות בקשה שהתקבלה במשרד הרווחה המקומי מחשש שהיא תפגע בעצמה. על פי מסמכי בית המשפט, אוניל התעקשה כי אין בכוונתה לפגוע בעצמה ואף דרשה מהשוטרים לעזוב כיוון שהיא עירומה ובדיוק התכוונה להיכנס להתקלח. השוטרים, שסירבו להקשיב לדבריה של אוניל, נכנסו בסערה ובשלב מסוים השליכו אותה על המיטה ואזקו אותה בעודה עירומה. צפו בדיווח של News Pilot:

לאחר מכן, השוטרים כיסו את אוניל בשמיכה וליוו אותה אל ניידת המשטרה, כשזרועותיה ורגליה כבולות לכיסא. בסרטון ממצלמות האבטחה במתקן הכליאה, אפשר לראות את אוניל כשהיא מכוסה בשמיכה כחולה, בעוד השוטרים מתהלכים סביבה ומתעלמים ממנה לגמרי. בשלב מסוים, השוטרים הסירו את הקשרים מרגליה, אך לאחר מכן החליטו להחזיר אותם משום מה. כאשר אוניל התנגדה להם, השוטרים חשמלו אותה בעזרת טייזר, ובנוסף לכך, היא לא קיבלה בגדים כ-12 שעות מהרגע בו היא נעצרה. 

"זה היה מקרה שערורייתי", אמר ביום ראשון האחרון עורך דינה של אוניל, דיוויד ליין. "השוטרים האמינו שהם מעל החוק ולמרבה הצער, זה הולך לעלות הרבה כסף למחוז פרמונט. אני מקווה שזה יעורר את האזרחים לדרוש מרשויות החוק לקחת אחריות". באפריל 2019, אוניל זכתה בבית המשפט המקומי בדנבר בסכום של כ-3.6 מיליון דולר כפיצוי על הפרת הפרטיות והאלימות שננקטה נגדה. ביום ראשון האחרון, הדיון עלה שוב על הפרק אחרי ששני הצדדים הגישו ערעור, ולבסוף החולט כי המחוז ישלם לה עוד כ-2.4 מיליון דולר. 

עו"ד ליין אמר כי אוניל סובלת מהפרעת דחק פוסט-טראומטית והתקפי חרדה בעקבות הטלטלה הקשה שעברה בחייה. לדבריו, אוניל הייתה חסרת בית לאורך כל חייה ונאבקה בהתמכרות לאלכוהול וסמים ואף עברה התעללות מצד גברים.