שנת 2020 הייתה שנה שבהחלט הפכה את העולם, אך כל מי שקיווה להפוגה בשנת 2021, כדאי שיחשוב שוב, לפחות על פי התחזיות של המיסטיקנית העיוורת באבא וונגה. אחרי שחזתה את פיגוע התאומים ואפילו את ההדבקות בקורונה של הנשיא האמריקאי לשעבר, דונלד טראמפ, לבאבא וונגה יש תחזיות גם לשנה הקרובה, ולדבריה, גם השנה שבפתח תביא איתה לא מעט צרות. צפו בחשיפת הנבואות של המיסטיקנית באבא וונגה שפורסמו ב-2019:

על פי המיסטיקנית, שמתה כבר בשנת 1996, בשנת 2021 העולם יסבול "מהרבה אסונות גדולים" והיא אף הוסיפה כי "שלושה ענקים ודרקון חזק" יאיימו על האנושות. בנוסף לכך, באבא וונגה אמרה כי "תקופות קשות יגיעו ואנשים יתפלגו באמונותיהם", והוסיפה: "אנו נהיה עדים לאירועים הרסניים שישנו את גורל האנושות". כמו כן, על פי אחד מהפירושים, "הדרקון החזק" הוא סמל לדומיננטיות הגוברת של סין בעולם.

רוצים לקרוא על עוד נבואות של המיסטיקנית המפורסמת באבא וונגה? כנסו וגלו

אך אל דאגה, לא רק בשורות רעות לפנינו. על פי באבא וונגה, בשת 2021 סוף כל סוף עשויה להימצא תרופה למחלת הסרטן. "יבוא יום בו הסרטן ייקשר בשרשראות ברזל", היא אמרה. בין הנבואות שלה היא צפתה כי דונלד טראמפ עתיד לסבול מחרשות וממחלה קשה בשנת 2021, וכי ולדימיר פוטין יצטרך להדוף ניסיון התנקשות, בעוד אירופה תתמוך בתקיפה כימית מצד מוסלמים קיצוניים. 

המיסטיקנית, המכונה גם "הנוסטרדמוס של הבלקן", הפכה לדמות פולחנית בקרב אנשי תיאוריות קונספירציה לאחר שחלק מהנבואות שלה הגשימו את עצמן, כמו אירועי הברקזיט ואסון התאומים. לעומת זאת, נבואות רבות שצפתה לא התגשמו כלל. היא צפתה כי בשנת 2016 תתקיים "מלחמה מוסלמית גדולה באירופה" – שלא קרתה. בנוסף לכך, היא חזתה כי ברק אובמה יהיה הנשיא האחרון של ארה"ב, ואילו טראמפ הוכיח את טעותה בבחירות בינואר 2017. 

חושבים שאתם יודעים מה קרה ב-2020 ומה בשנים שקדמו לה? ענו על החידון וגלו

אירועים אחרים שצפויים לקרות בעתיד, על פי המיסטיקנית המפורסמת, הרעב העולמי עשוי להסתיים בשנת 2028, מעבר לכוכב הלכת מאדים בשנת 2256 וסיום תולדות כדור הארץ בשנת 2341. בנוסף לכך, באבא וונגה צופה כי עתיד האנושות עשוי להסתיים בשנת 5079, בה היא מאמינה כי העולם כולו יגיע לקיצו. אם כך, כל שנותר לנו הוא לחכות לקראת השנה הקרבה ולצפות לעתיד חיובי יותר.