סדרת תמונות קורעת מצחוק כובשת את הרשת בתקופה האחרונה, בהן ניל קרמר, שחי בקווינס שבניו יורק, שיתף את החיים המשותפים שלו במהלך הסגר – עם אמו וגרושתו. בתחילת השנה, קרמר פתח את הדלת שלו ואפשר לאמו ובת זוגתו לשעבר לעבור לגור איתו, אך מה שהיה אמור להיות כמה שבועות ספורים, הפך לחיים משותפים כבר כמעט שנה. 

אמו של קרמר, איילין, הייתה אמורה להתגורר בפלורידה, אך בעקבות בעיית דיור היא עברה לגור עם בנה. גרושתו, סופיה לנסקי, הייתה אמורה לגור בקליפורניה, אך בעקבות בעיית אינסטלציה היא נאלצה לעזוב את דירתה וחזרה לגור עם הגרוש שלה, אלא שאז פרצה מגיפת הקורונה. בעקבות המגיפה והסגר שהוטל על אמריקה, קרמר, אשתו ואמו נאלצו לחיות יחד בדירת שני החדרים של הגבר, שם הם גרים יחד בעשרת החודשים האחרונים. 

קרמר, סופר וצלם עצמאי, החליט לתעד רגעים מצחיקים בסדרת תמונות מצחיקה באינסטגרם, שהפכה לוויראלית בכל העולם. "היה קשה מאוד בהתחלה ליצור את הגבולות, אבל אני חושב שבסופו של דבר הרוח האנושית מסתגלת למצב והכרנו אחד את השנייה בדרכים חדשות", אמר קרמר, והוסיף כי התמונות שצילם עזרו מאוד לחיזוק השותפות ההזויה. "כמעט כמו טיפול. כל מה שהיה מפחיד או מתסכל הפכנו לחוויה הומוריסטית", אמר קרמר.

בתמונה אחת אפשר לראות את השלושה בסלון הדירה, כאשר קרמר וגרושתו נלחמים על הרצפה, בעוד אמו יושבת מהצד וצופה בהם ועל התמונה נכתב: "24 במרץ. הסגר בקווינס, יום 12. המתח כבר עולה". בתמונה אחרת, אפשר לראות את קרמר יושב בתוך האמבטיה בדירה, בעוד לנסקי גילחה את רגליה ואמו איילין עמדה מעל האמבטיה ואחזה בטלפון. עם תמונה הציגה רגע מצחיק בו קרמר סיפר את אמו, בעוד גרושתו ישבה מופתעת לידו, כמו במספרה. ובתמונה נוספת אפשר לראות את השלושה אוכלים ארוחת בוקר, בעוד השולחן מלא בתרופות וכדורים. 

בראיון לרשת החדשות FoxNews, קרמר סיפר כי שלישיית השותפים נהנים מאוד לגור יחד ואף טען כי התמונות חיברו ביניהם אף יותר. בראיון הוא סיפר: "אפילו שזו קצת דירה בהפרעה, אני חייב לתת לשתיהן קרדיט. אמנם מידי פעם אני צריך לשחד אותן בדונאטס כדי לגרום להן לשתף איתי פעולה, אך בסוף תמיד הן עוזרות לי להוציא את התמונות הטובות ביותר מתוך הרעיונות המטורפים שלי".