ערב חג המולד בכל העולם הוא הזדמנות מצוינת לבלות עם בני משפחה והאהובים. גבר אחד החליט לנצל את ערב החג וכרע ברך בפני אהובתו, אלא שבתוך קופסת התכשיטים לא הייתה טבעת הנישואין שהאישה כל כך חלמה עליה. בסרטון וויראלי שהועלה לעמוד הטיקטוק של הצעירה, האנה, אפשר לראות את הבחור בזמן המתיחה שעשה לזוגתו. צפו במתיחה המצחיקה ששיגעה את הרשת:

@hannnluck

##abc ##fyp ##HolidayTreats ##waittilltheend ##lastchristmas ##123 ##itsfunny

♬ Rocket Man - Taron Egerton

בתיעוד רואים את הגבר לבוש בחולצה מכופתרת, בעוד מחזיק את קופסת הטבעות שבתוכה בדרך כלל מתחבאת טבעת לכבוד הצעת נישואין. הגבר הכין את הקרקע לכבוד הסצנה בזמן שכרע ברך ואמר: "אני אוהב אותך כל כך, ולכבוד שש השנים שלנו יחד, האם תיקחי – את העגילים האלה?". 

האישה, שהתייפחה מרוב אושר והייתה בטוחה שמדובר ברגע לו היא ציפתה במשך שנים, הסתכלה המומה על זוג עגילי הפנינה שישבו בתוך הקופסא, בעוד ברקע אחד הנוכחים קרא: "ידעתי!". המתיחה, שנצפתה מאות אלפי פעמים, גררה אחריה אין ספור תגובות של גולשים שלטענתם מדובר במתיחה "אכזרית". כך השניים התארסו בסוף באמת:

@hannnluck

##abc ##123 ##fyp ##engagement ##engaged ##engaged2020

♬ Island In The Sun - Weezer

גולשת אחת כתבה: "הייתי פשוט נפרדת ממנו", בעוד אחר הוסיף: "זה ממש מרושע". רבים מהגולשים אף קראו לצעירה לעזוב את בן זוגה, כפי שכתבה אחת הגולשות: "אחרי שש שנים! ילדה לכי תמצאי לך מישהו אחר". ככל הנראה, אחרי המתיחה, ייתכן והבחור כן הציע נישואין בסופו של דבר. בסרטון אחר שהאנה העלתה לרשת לפני יומיים (ראשון), היא כתבה כי השניים אכן התארסו בחודש מרץ האחרון וכי הם לא יכולים לחכות לחתונה.