בחצר הבית של משפחה מניו סאות' ווילס, אוסטרליה, חיכה קנגורו גדול ועצבני שניסה לתקוף את דיירי הבית. על מנת להגן על ילדיו, מיטשל רובינסון, אבי המשפחה, נעמד מולו בנחישות וניסה לזרוק אבן קטנה לעברו על מנת להבהיל את החיה ולגרום לה ללכת. לצערו של האב, הקנגורו לא התכוון לוותר כל כך מהר והחליט לתקוף בחזרה. צפו ברגעי העימות של האב המגונן עם הקנגורו:

קנגורו תקף אב שהגן על ילדיו (צילום: מתוך פייסבוק)

בתיעוד מהאירוע, אפשר לראות את האב נעמד על מול הקנגורו, שנדחף לפינה. אחרי שהאב השליך את האבן הקטנה לכיוון הקנגורו העצבני, החיה החלה לקפץ אל עבר רובינסון ובעזרת כפות רגליה הקדמיות היא החטיפה לו אגרוף היישר אל תוך הפנים. בעקבות התקיפה, האב נפל על האדמה, בעוד ברקע נשמעו צרחות בהלה, ככל הנראה של אחת הבנות של רובינסון.

המעידה האכזרית אחרי התקיפה של הקנגורו (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)
המעידה האכזרית אחרי התקיפה של הקנגורו (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)

 מאוחר יותר, המשפחה סיפרה כי הקנגורו הסתובב מחוץ לביתם לא מעט זמן, והאב החליט לנסות להרחיק אותו על מנת להגן על שאר בני המשפחה. חברה של המשפחה, טינה גרייס, אמרה בראיון לחדשות 7News: "הקנגורו פשוט בהה בו ובזמן שהוא הרים משהו כדי לנסות להרחיק אותו, אפשר לראות איך הקנגורו התקרב אליו בצורה מאיימת". בהמשך היא הוסיפה כי היה מדובר בקנגורו זכר ומסיבי בעל חזה גדול. 

מקורבים לרובינסון סיפרו כי הקרב מלכתחילה לא היה הוגן, כיוון שהגבר היה עם זרוע שבורה בזמן שניסה להתעמת עם החיה. כמו כן, במזל גדול, רובינסון לא נפגע כלל ואם תשימו לב, הוא אפילו הספיק להנחית אגרוף בחזרה לקנגורו הזועם. על פי הדיווחים, בעקבות השריפות הרבות שהחריבו את אוסטרליה, חיות הכיס החלו להסתובב יותר באזורים מיושבים על מנת לחפש דשא ירוק ומזון.