פוסט שהועלה לרשת החברתית Reddit, חשף סיפור בגידה שנמשך 12 שנים, אלא שהפעם, שני בני הזוג ניהלו רומנים אחד מאחורי הגב של השנייה. בפוסט, שנכתב על ידי הבחורה היא סיפרה כיצד כל אחד מבני הזוג רצה לנקום בשני על הבגידה, וכך לאורך כל שנות הזוגיות שלהם הם אמנם חיו יחד, אך במקביל קיימו קשרים רומנטיים עם רבים אחרים. 

אחרי ניסיון התאבדות, הגבר גילה כי אשתו בגדה בו עם אחיו הקטן | כנסו וגלו את כל הפרטים

הסיפור מתחיל כשהשניים היו בקולג', האישה הייתה בת 19 ואילו בן זוגה היה בן 22. לדבריה, בין השניים הייתי משיכה מיידית וגם הקשר הרגשי התפתח במהירות. "נהגנו ללמוד, להתאמן, לאכול ולישון יחד – היינו בלתי נפרדים", תיארה הבחורה, שנשארה בעילום שם. לטענתה, לבן זוגה לא היו יותר מידי חברים בקולג' והיא לא יכלה לתאר לעצמה כי הבחור הביישן "יהפוך לשחקן הכי גדול". 

אחרי שנה של זוגיות הקשר בין השניים החל להתנהל בצורה מוזרה והבחורה חדשה כי בן זוגה בגד בה. יום אחד, היא החליטה לחטט לו בטלפון ומצאה מספר שיחות שהן הגבר פלרטט עם נשים אחרות, ובעיקר עם בחורה אחת, שהייתה מאורסת באותה התקופה. הבחורה ההרוסה תיארה את שברון הלב שחוותה, והחליטה להפיג את העצב שלה בזרועותיו של גבר אחר. 

עכשיו, אחרי שהשניים השתוו, האישה החליטה להתעמת עם בן זוגה ולחשוף בפניו את המידע שגילתה. אלא שאז, הגבר הכחיש והודה שהוא אמנם פלרטט עם נשים אחרות, אך לטענתו, הוא מעולם לא בגד בה, לכן, הצעירה החליטה לשמור לעצמה את סוד הבגידה שלה וסלחה לו. רק אחרי 12 שנות זוגיות, התברר כי לאורך כל התקופה, הגבר אכן בגד בבת זוגו, אף על שהכחיש זאת קודם לכן, ואילו הצעירה המשיכה להיפגש בסתר עם גברים שונים, אחרי שכבר בגדה פעם אחת ומאז לא הפסיקה. 

"הייתי טיפשה ובמקום לסיים את מערכת היחסים הזו, נכנסנו למחזוריות של הקשר הכי רעיל אי פעם", כתבה לבסוף הצעירה. על אף שהצעירה חשבה שבעקבות הפוסט היא תקבל הכוונה וייעוץ כיצד לפתור את הבעיה בקשר, התגובות הקשות של הגולשים קטלו לגמרי את התנהגותה. "אם שניכם בגדתם אז שניכם אשמים. אין איך לפתור את הבעיה, פשוט תיפרדו ותעשו טובה לעולם", כתב אחד הגולשים. בעוד אחר הוסיף בפליאה: "12 שנים? מה אתם עיוורים?".