ילד בן 10, בשם ימילאן, שיחק מחבואים עם אחיו מחוץ לביתם בסטיקווקר, רוסיה, שלפתע הגיע זאב אכזרי שהחל להתקרב ולנסות לתקוף אותו. הילד אמנם לא הבחין בזאב, שהגיח מתוך השיחים, אך הכלבה הנאמנה שלו, ג'ק ראסל בשם ג'סי, הייתה ערנית לסכנה והקריבה את חייה על מנת להציל את בעליה. צפו בתיעוד האירוע מתוך מצלמות האבטחה של בית המשפחה: 

בסרטון אפשר לראות את הילד מסתתר בין ערימת שלג, בעוד הזאב מתקרב אל כיוונו. לפתע, רואים את הכלבה ג'סי מגיעה במהירות אל עבר הזאב, מה שנראה כמו טשטוש אפור ומעורפל בסרטון. לאחר מכן, הקרב בין הזאב לכלבה לא נלכד בעדשת המצלמה, אך אפשר היה לשמוע יללות קורעות לב של הכלבה, שהותקפה על ידי הזאב האימתני

הכלבה ג'סי, שהצילה את חיי בעליה (צילום: רשתות חברתיות)
הכלבה ג'סי, שהצילה את חיי בעליה (צילום: רשתות חברתיות)

בעקבות היללות החזקות, הילד מיהר אל הוריו וסיפר להם על האירוע, אביו של הילד, רוסלן, מיהר החוצה והצליח לחלץ את הכלבה ג'סי מלסתותיו של הזאב, שנמלט מהמקום אל תוך היער. ג'סי נמצאה כשהיא בחיים, אך פצועה קשה ומכוסה בדם. זמן קצר לאחר מכן, בדרך אל הווטרינר המקומי, ג'סי מתה בין זרועות אימו של ימילאן. 

בראיון לתקשורת המקומית סיפר האב רוסלן: "התקשרתי מיד לחברים שלי, שהם ציידים, והם הגיעו במהירות כדי לעקוב אחרי המסלול של הזאב". בהמשך הוא תיאר את הסיטואציה: "הטרגדיה אירעה בסביבות השעה 19:00, וחילצנו את ג'סי רק כעבור 20 דקות בהן היא נלחמה באומץ מול הזאב". כמו כן, דווח כי הציידים קיבלו אישור להרוג את הזאב, במידה וימצאו אותו, כיוון שהוא היווה איום ממשי על חייו של הילד ימילאן. בנוסף, רוסלן הזהיר כי בתקופה האחרונה כלבים רבים בכפר שלהם הותקפו, אך כעת, המקומיים חוששים כשגם חייהם של הילדים בסכנה.