סרטון שהפך לוויראלי בימים האחרונים, ונצפה למעלה מ- 28 מיליון פעמים, מציג רגע בו בחורה צעירה שמעה את בן זוגה אומר מאחורי גבה דברים פוגעים שהרגיזו את הגולשים. דרך מצלמת הכניסה בבית של קולבי קרלסון, משתמשת הטיקטוק, שמעה את בן זוגה מרכל עליה עם חברו. צפו בתיעוד של בן הזוג מדבר מאחורי גבה: 

@colbischeesin

merry christmas to me :( ##WrappingGifts ##HolidayTreats ##DontDropTheOhYeah ##foryoupage

♬ THIS IS A JOKE - Colbi Carlson

על הסרטון נכתב הכיתוב: "חג שמח לי". בעוד בתוך הקליפ עצמו היא הסבירה: "כשחבר שלי עזב את הבית שלי אתמול בלילה שמעתי אותו אומר משהו שהלוואי ולא הייתי שומעת...", בעוד רואים תמונה של הצעירה ברקע. מיד לאחר מכן, מתחלפת התמונה בסרטון מתוך מצלמת הכניסה בביתה, שם ניתן לראות את הגבר יוצא מביתה ואומר לחבר שלו: "אתה יודע מה אני רוצה לחג המולד? חברה חדשה".

הסרטון כבש את הרשת וסחף אחריו אין ספור תגובות זועמות של הגולשים, שעודדו את קרלסון הצעירה להיפרד מבן זוגה. גולש אחד כתב: "תזרקי אותו ותגשימי לו את משאלת חג המולד שלו", בעוד אחרת הוסיפה: "אני מקווה שאת מתכוונת לחבר לשעבר שלך. תזרקי אותו, מגיע לך יותר טוב". בעקבות התגובות הקשות, קרלסון העלתה סרטון נוסף בו היא הסבירה כי הסרטון היה מבוים. צפו בסרטון ההסבר של קרלסון:

@colbischeesin

this is cringe but it’s needed😂 @grinchdogtd

♬ original sound - Colbi Carlson

"בקשר לסרטון האחרון – זו הייתה בדיחה מוחלטת. אמרתי לו שהוא מבאס אז הוא אמר לי את זה בחזרה כבדיחה ומיד אחר כך התנצל". בהמשך היא הוסיפה כי התמונה שהיא צירפה לסרטון, בה רואים אותה בוכה, היא תמונה מלפני מספר חודשים שלא קשורה כלל לאירוע הספציפי. "סליחה על הבלבול וסליחה על שנאה. אני מעריכה את התמיכה שלכם במידה וזה כן היה קורה באמת".