במהלך המחצית השנייה של משחק הכדורגל בליגת העל בפוטוסי, בוליביה, שהתקיים בערב חג המולד בשבוע שעבר, כלב לבן יפיפה התפרץ אל המגרש והחל לרוץ בין השחקנים. במשך דקות ארוכות, הכלב הסתובב על הדשא, כשהוא נושא בפניו נעל כדורגל, עד שאחד השחקנים, אם לא המפורסם מביניהם החליט לעשות מעשה. צפו בתיעוד הכלב על המגרש:

תיעוד הכלב שהתפרץ אל המגרש במהלך משחק כדורגל (צילום: רויטרס)

המשחק התרחש בין קבוצת "דה סטרונגסט", שממוקמת מקום שני בטבלה הבוליביאנית לבין מועדון אתלטיקו נסיונאל פוטוסי, שבלה פאז. בעוד השחקנים נלחמים על המגרש, הכלב הסתובב על הדשא והיה נראה כאילו הוא נהנה מתשומת הלב שקיבל מהשחקנים, שהחלו ללטף אותו ולשחק איתו. לבסוף, השחקן ראול קסטרו, מנבחרת "דה סטרונגסט", הרים את הכלב והניח אותו מעבר לגבולות המגרש. 

צ'צ'טו הכלב על המגרש (צילום: צילום מסך: רויטרס)
צ'צ'טו הכלב על המגרש (צילום: צילום מסך: רויטרס)

ככל הנראה, הכלב לא הצליח לצאת מראשו של קסטרו לאורך כל המשחק, כיוון שבסופו של דבר, הוא החליט לאמץ אותו ממקלט החיות אליו הוא נלקח מיד אחרי המשחק, כך על פי הדיווח באתר החדשות Daily Mail. "יצרתי קשר עם המקלט ואמרתי להם שאני אאמץ אותו", אמר קסטרו, והוסיף כי שמו של הכלב יהיה צ'צ'טו, כפי ששאר השחקנים קראו לו על המגרש. כמו כן, על פי עובדי המקלט, הכלב הגיע אליהם לאחר שנפגע ממכונית לפני כשבועיים. ורק לידע כללי - המשחק נגמר 3-0 לנבחרת "דה סטרונגסט", ששיחקה במשחק בית.