בעקבות רומן סוער שהתפתח בין שני שכנים, כאשר כל אחד מהם היה נשוי, הגבר החליט לבנות מנהרה ארוכה שתחבר בין הבתים שלהם, כך הם יוכלו להיפגש מבלי שאף אחד יבחין בכך. עד שיום אחד, הבעל של האישה חזר אל ביתו, בעיירה טיחואנה שבמקסיקו, מוקדם מהצפוי ותפס את השניים על חם. צפו בדיווח של VESA Channel:

עובד בניין נשוי, שעל פי התקשורת המקומית נקרא אלברטו, בנה את המנהרה הסודית כדי לאפשר לו לבקר את אהובתו הסודית, פמלה. התוכנית עבדה מצוין במשך תקופה ארוכה, אך כאשר בעלה של האישה הגיע מוקדם מעבודתו, כיוון שחשד שמשהו קורה מאחורי גבו והוא רצה לבדוק זאת מקרוב. כאשר הוא הבעל הגיע, הוא חיפש את השכן מתחת למיטה בחדר השינה שלו ומאחורי הארון, כשלפתע, הוא הבחין אלברטו מסתתר דווקא מאחורי הספה בסלון. 

שניות אחרי שהבעל ראה את אלברטו, הוא ניגש אל מאחורי הספה, אך להפתעתו, הוא כבר לא היה שם. הבעל ההמום המשיך לחפש ומצא חור ברצפה מתחת לספה, שהוביל אל מנהרה תת קרקעית מתחת לביתו. הבעל החליט להיכנס אל תוך המנהרה ולרדוף אחר אלברטו, ואחרי שזחל לאורך המנהרה הוא גילה כי היא מובילה אל בית השכן שלהם. 

על פי הדיווחים, הבעל הגיח מהמנהרה ותפס את אלברטו, שהתחנן בפניו שלא יגלה על הרומן שלו לאשתו, שישנה בבית באותו הזמן. עם זאת, הבעל הזועם מיהר אל חדר השינה ומיד חשף בפני אשתו של אלברטו על הרומן הסודי שלו עם פמלה. שני הגברים החלו לריב באלימות, עד שאשתו של אלברטו הזמינה משטרה על מנת להפסיק את המכות ולמנוע אלימות נוספת. בתמונה של המנהרה אפשר לראות את הבטון היצוק, שכיסה את כל אורכה, שהיה כשני מטרים. כמו כן, ניתן גם לראות את אריחי הרצפה מסביב לפתח.