אמרי, ילדה בת 7 ומעריצה מושבעת של ספרי הארי פוטר, נולדה עם מחלה גנטית נדירה שהותירה אותו עיוורת לחלוטין רק בגיל 4. לכבוד חג המולד, דודה שלה, קטלין סוטר, החליטה לרכוש עבורה את סדרת הספרים האהובה עליה בכתב ברייל, אך לצערה, היא גילתה כי הספרים עולים הרבה כסף והיא נאלצה לצאת מגדרה על מנת להשיג עבור אחייניתה את מתנת חג המולד שחלמה עליה. צפו בתגובה של אמרי הקטנה כשקיבלה את מתנת חג המולד:

תגובתה של אמרי כשקיבלה את ספרי הארי פוטר (צילום: מתוך אינסטגרם)

אביה של אמרי נהג להקריא לה את הספרים כל לילה, עד שהיא החליטה לנסות לקרוא אותם בעצמה. "הם היו משחזרים את הטקסט במשך ימים, אמרי מעולם לא שכחה אף משפט או פשט קטן מהעולם המופלא שהיא נחשפה אליו כשאביה הקריא לה את הספר", סיפרה דודתה סוטר. לאחרונה, אמרי החליטה לבקש מאביה להפסיק להקריא לה את הספר, כיוון שהיא רצתה לנסות לקרוא אותו בעצמה בעזרת ספרים בכתב ברייל

"לרוע המזל, גילינו שספרי ברייל הם יקרים במיוחד ולא נגישים, כיוון שבספריות רבות אין אפילו אופציה להשאיל ספרי ברייל", הסבירה סוטר. כמו כן, ספרי הארי פוטר בגרסת ברייל נעים בין 100 ל-400 דולר לכל ספר. בעזרת עמוד גיוס המונים שהחל בחודש נובמבר האחרון, דודתה של אמרי הצליחה להשיג את הסכום המבוקש, ואף הרבה יותר. למחרת ערב חג המולד, סדרת הספרים סוף כל סוף הגיעה, ותגובתה של הילדה העיוורת לא הצליחה להשאיר אף עין יבשה. 

בתיעוד, שצילמה סוטר והעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, אפשר לראות את אמרי פותחת את מתנת החג שלה ללא כל התרגשות יתרה. אך ברגע שאמרי הקטנה מבינה שמדובר בספר של הארי פוטר בכתב ברייל, התגובה שלה גרמה לכל הגולשים להתאהב. אמרי התלהבה כל כך מהמתנה והחלה לקרוא את הספר בהתרגשות, וכאשר היא הבינה כי מדובר בכל סדרת הספרים, ההתרגשות אף גברה. צפו בתיעוד של אמרי, כשהייתה בת 5, בזמן שהיא למדה לקרוא בכתב ברייל:

View this post on Instagram

A post shared by Katelyn (@katescookieskc)

סוטר הצליחה להשיג כ-4,226 דולר, בעזרתם היא הצליחה לרכוש לאחייניתה את סדרת הספרים, ובנוסף לכך, היא רכשה עוד כ-50 ספרי ברייל שנתרמו לספריות בסביבה המקומית. על הפוסט באינסטגרם שהיא העלתה, סוטר כתבה: "תודה, תודה, תודה לכל מי שתרם והפך את חג המולד הזה למיוחד עבור האחיינית שלי אמרי! כפי שאתם יכולים לראות בעצמכם, היא נרגשת מכך שהיא מסוגלת לקרוא את ספרי הארי פוטר בעצמה!".