תיעוד עוצר נשימה נתפס במצלמות אבטחה בבית בעיירה סונשלס שבארגנטינה, בו כלבה מסוג פיטבול עיוורת נפלה אל בריכת המשפחה. בסרטון, כלבה נוספת, שחיה איתה באותו הבית, נחלצה לעזרתה ועזרה לה לצאת מהבריכה ולהימנע מטביעה. בעלת הכלבה, ג'ולייטה פירפו, שיתפה את התיעוד המדהים בעמוד הפייסבוק שלה, שם היא שיבחה את הכלבה שלה על המעשה האצילי. צפו בתיעוד רגעי החילוץ המדהימים:

תיעוד רגעי החילוץ (צילום: מתוך פייסבוק)

הכלבה, שנקראת קפיריניה, הבחינה לפתע באחותה לונה, עיוורת בת 14, שצעדה בסמוך לבריכה ולפתע נפלה. אחרי כמה דקות נואשות בהן קפיריניה ניסתה לחלץ את אחותה, לבסוף, היא הצליחה לעשות זאת. על הפוסט שהועלה לפייסבוק נכתב: "לונה, בת 14, היא עיוורת ובימים האחרונים היא מתחילה להיות קצת מבולבלת. אתמול היא הסתובבה בחצר ונפלה לבריכה. קפיריניה הנחושה עשתה כמיטב יכולתה להנחות אותה כיצד לעלות במדרגות ועזרה לה לצאת. גיבורה שלנו".

קפיריניה אומצה על ידי בני משפחת פירפו במהלך טיול שעשו בברזיל, לאחר שבעליה הקודמים השליך אותה מחלון מכונית, בזמן שהיו בתחנת דלק מקומית. בראיון אתר החדשות הארגנטינאי, Todo Nucitas, פירפו סיפרה כי גם מאז שקפיריניה הגיעה לחיות עם המשפחה, היא ולונה התחברו מאז "ומאז השתיים לא נפרדות", לדבריה.