כלה שנותרה בעילום שם, העלתה לעמוד הפייסבוק This Is It, I Sheaming Ring, תמונה של טבעת הנישואין שלה, שללא ספק הצליחה להרתיח את הגולשים. לדבריה, במקום יהלום מרשים או אבן יפה במרכז הטבעת, הונחה חתיכה מתוך גולגולת אנושית מלוטשת, שנלקחה מהאוסף הפרטי שלה. 

הכלה, שעל פי הדיווחים היא תושבת ארה"ב, העלתה את תמונת הטבעת בגאווה, אך למעשה, היא עברה על חוקי המדינה בכך שרכשה את הטבעת בצורה לא חוקית, והכניסה בתוכה את חתיכת הגולגולת, שהייתה שייכת בעבר לאדם חי. על הפוסט היא כתבה: "טבעת הנישואין שלי. האבן באמצע היא בעצם חתיכת מגולגולת אנושית (ששייכת לאוסף הפרטי שלי). 

משתמשי הרשת וחברי הקבוצה הסגורה, היו המומים מהבחירה, ותקפו אותה. גולש אחד כתב: "זה אחד הדברים הכי לא מכבדים שראיתי", בעוד אחר הוסיף: "זה נראה לי ממש לא מוסרי, איך קורה שיש למישהו אוסף של גולגולות אנושיות?". רבים מהגולשים דווקא החליטו לצחוק על הסיטואציה ואמרו שהיא תישאר רדופה על ידי הנשמה של האדם, לו הייתה שייכת הגולגולת בעבר. "אם מישהו יכניס אי פעם את הגולגולת שלי לטבעת אני ארדוף אותו לנצח", כתב אחד הגולשים, וגולש נוסף אמר: "הייתי רודף אותה כנקמה. כל החיים להיות בן אדם ובסוף להפוך לטבעת?".