ביום ראשון האחרון דווח כי כוכבת סדרת הטלוויזיה המצליחה "מופע שנות ה-70" ונערת ג'יימס בונד לשעבר, טינה רוברטס, הלכה לעולמה. אתמול (שני), במהלך ראיון עם בן זוגה, לאנס אובראיין, על מותה הטרגי, הוא קיבל שיחת טלפון מרגשת שבישרה לו שהשמועות על מותה היו מוקדמות מידי. עם זאת, אחרי הדיווח השגוי, ולאחריו הבשורה המשמחת, הבוקר בסביבות השעה 06:00 נקבע מותה של השחקנית ההוליוודית באופן סופי, כשהיא בת 65 במותה.

טניה רוברטס (צילום: רויטרס)
טניה רוברטס (צילום: רויטרס)

הידיעה על מותה של רוברטס, התפשטה ברחבי העולם, אחרי שדווח כי בערב חג המולד היא התמוטטה והובהלה אל בית החולים. על פי הדיווח, השחקנית המפורסמת שהתה במחלקה לטיפול נמרץ במשך מספר ימים, לאחר שלא הצליחה להתאושש מהאובדן ההכרה שחוותה לפני עשרה ימים. לאחר מאבק ממושך על חייה, בית החולים ארז-סיני בלוס אנג'לס אישר את מותה של הכוכבת ההוליוודית.

בעקבות הדיווח השגוי על מותה המוקדם, חברת החדשות Inside ערכה ראיון עם בן זוגה מזה כ-18 שנה, בנוגע למותה הטרגי. בעיצומו של הראיון, אובראיין קיבל שיחת טלפון מפתיעה מבית החולים בו שהתה רוברטס והתבשר כי זוגתו עדיין חיה וכי הדיווח על מותה היה טעות של הסוכן שלה, מייק פינגל, שהעביר את הידיעה לאתר החדשות TMZ. "עכשיו אתה אומר לי שהיא בחיים?", אמר אובראיין ההמום ששמח כל כך לשמוע את החדשות והוסיף: "הו תודה אלוהים". צפו בתיעוד התגובה של בן זוגה בזמן הראיון:

בהמשך הסרטון אפשר לראות את התגובה קורעת הלב של בן הזוג המאושר, כאשר הוא החל לבכות מרוב שמחה וחשף בפני המצלמה: "בית החולים אמרו לי שהיא בחיים, קוראים לי מצוות טיפול נמרץ". כמו כן, לפני תחילת הראיון, אובראיין סיפר כי הוא לא הצליח לבקר את רוברטס בבית החולים בעקבות מגבלות הקורונה, אך הצליח הוא ביקר אותה ביום ראשון האחרון, מה שהאמין שהיו רגעיה האחרונים. לדבריו, "כשהייתי שם ראיתי את עיניה פקוחות וידעתי שזה מבשר על משהו טוב, אבל הרופאים אמרו שזה רפלקס". 

רוברטס נולדה בשנת 1955 בשם ויקטוריה לי בלום והחלה את הקריירה שלה כדוגמנית מצליחה. עם השנים, היא צברה עוד ועוד תפקידי מפתח על המסכים בסדרות טלוויזיה מצליחות כמו "מופע שנות ה-70", שם גילמה את אמה של דונה. מעבר לכך, היא מילאה מספר תפקידי מפתח בקולנוע ההוילווידי בתור נערת ג'יימס בונד, אחת מהמלאכיות של צ'ארלי מהסרט המפורסם, ואף תיזכר בזכות התפקיד הראשון שלה בסרט Forced Entry, משנת 1975.