איריס ג'ונס, בת ה-81, שחיה בסומרסט שבבריטניה, טסה למצרים על מנת להתחתן עם אהובה, מוחמד אחמד איברהים, בן ה-36. השניים הכירו דרך הפייסבוק בשנה שעברה ולאחרונה החליטו להתחתן. כעת, בעקבות מגבלות הקורונה, הזוג בעל הפרש הגילים של 45 שנה, השניים נמצאים במדינות שונות ונאבקים על מנת להוציא אשרת שהות לאיברהים, על מנת שהשניים יוכלו יחד אצל ג'ונס. צפו בראיון שנערך עם ג'ונס בנוגע למערכת היחסים יוצאת הדופן:

בראיון שערכה ג'ונס עם אתר החדשות Metro, היא אמרה כי היא לא יודעת מתי היא ובעלה הצעיר יפגשו, כיוון שבבריטניה אין אפשרות להכניס אנשים שאינם תושבי המדינה, ואילו מצרים, לדבריה, "לא מתאימה לבריאות שלה". על מנת להאיץ את תהליך העברתו של הבעל, ג'ונס העידה כי היא הלכה לבית החולים על מנת להצהיר כי היא בעלת בעיות בריאותיות רבות וכי במידה ותינתן לאהובה אשרת שהייה היא תוכל להיות איתו, בגילה המופלג והבעייתי. 

הזוג מבלים במצרים (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג מבלים במצרים (צילום: רשתות חברתיות)

בראיון לעיתון The Sun הבריטי עם בנה של ג'ונס, סטיבן בן ה-53, הוא סיפר כי מערכת היחסים של אמו גרמה לקרע במשפחה, שנשבעה שמעולם לא תכיר באיברהים כאביהם החורג. אך עם הזמן, גם סטיבן וגם בנה הצעיר יותר, דארן, השלימו עם מערכת היחסים. "הבנים שלי הבינו לאורך הזמן שמערכת היחסים בנינו אמיתית. אנחנו באמת אוהבים אחד את השנייה", סיפרה ג'ונס. כמו כן, איברהים וויתר על עבודתו כרתך ועל משפחתו, על מנת לבלות יותר זמן עם ג'ונס ולעבור לגור איתה בבריטניה.