תינוקת בת ארבעה חודשים נמצאה מתה בביתה, במידטון שבאוהיו, ארה"ב, כאשר אביה התעורר לאחר שנרדם על הספה, וראה את הכלב של המשפחה ישן על התינוקת חסרת האונים. בשיחה מצמררת עם שירותי החירום, האב המבוהל התחנן לעזרה כשהסביר להם: "התינוקת שלי לא נושמת". צפו בדיווח של Worldwide News:

התינוקת, ריילין לריסון, ישנה בתוך סלקל שהונח על הרצפה, בעוד אביה נמנם על הספה. כאשר הוא התעורר, האב הבחין כי בתוך הסלקל התיישב הגור של המשפחה, ומחץ את התינוקת. בסביבות השעה 19:00 של אותו היום בשבוע שעבר, אביה התקשר להזמין אמבולנס וביקש מהם למהר אל ביתו על מנת להציל את התינוקת הקטנה, כך על פי הדיווח באתר Daily Mirror. 

התינוקת שנמחצה למוות על ידי כלב  (צילום: רשתות חברתיות)
התינוקת שנמחצה למוות על ידי כלב (צילום: רשתות חברתיות)

על פי כתבי WRGT, הכלב נחשב גדול במימדיו וככל הנראה, התינוקת איבדה את הכרתה כאשר הכלב התיישב עליה וחסם בפניה את האוויר. בעקבות הטרגדיה הנוראית, משפחתה של ריילין הקימה עמוד גיוס המונים של GoFundMe על מנת לעזור בהוצאות ההלוויה של התינוקת המנוחה. בהודעה נכתב: "טרגדיה לא צפויה קרתה אמש 31/12/2020, כאשר איבדנו את אחייניתנו היפיפייה בת הארבעה חודשים. אנא עזרו לנו בכל דרך שתוכלו כדי שנוכל להעניק מנוחה לילדה המדהימה הזו".