רובי ורגס-קורטס, בן ה-31, הוא פרמדיק שנקבע לו תור לחיסון קורונה בבית החולים בקנטון שבדרום דקוטה, ארה"ב, שם עובד בן זוגו כאחד ממנהלי מבצע החיסונים. על מנת להפתיע את בן זוגו מזה חמש שנים, אריק ונדלי, הוא החליט להפתיע אותו ובדיוק במקום בו הוא היה אמור לקבל את הזריקה, חיכתה טבעת שהודבקה אל הזרוע שלו. צפו ברגעי הצעת הנישואין המרגשים:

פרמדיק הציע נישואין לבן זוגו בזמן חיסון קורונה (צילום: Sanford Health)

בראיון לרשת החדשות CNN, ונדרלי העיד כי לא היה לו מושג על ההצעה שבדרך. גם כאשר הוא כבר ראה את הטבעת מודבקת אל זרועו, הוא חשב שבן זוגו צוחק איתו וכאילו סימן לו בדיוק היכן צריך להיות החיסון עצמו. בסרטון, אפשר לראות את השניים יושבים אחד מול השני, בעוד קורטס התחיל לומר: "זו הייתה שנה מטורפת, והדרך איתה הייתה הכי כיפית שהייתה לי בחיי, אז אני רק רוצה לדעת...", כשברקע נשמעו צעקות פליאה.

גם ונדלי ההמום הפנה שאלה אל הנשים שהתרגשו מהצד ואמר: "ידעתן על זה?", בעוד הסיטואציה כבר הייתה ברורה לכולם -  מדובר בהצעת נישואין. לבסוף, קורטס הניח את טבעת הנישואין על האצבע של בן זוגו, שנותר ללא מילים. אך מיד בתום ההצעה המרגשת, קורטס, המאורס המחוסן, כבר חזר אל עבודתו באמבולנס. 

התיעוד מהרגע המרגש הועלה לעמוד הפייסבוק של המרכז הרפואי סנפורד, שם הם תיארו את האירוע ואיחלו מזל טוב לזוג המאורס הטרי. לדבריו של קורטס, הוא מחזיק בטבעת הנישואין כבר שלוש שנים והמתין לרגע הנכון כדי להעלות את השאלה הגדולה. "אנחנו מתקרבים לסוף המגיפה והחיסון מסמל על התחלה חדשה", אמר קורטס. השניים סיפרו כי הם יתכננו לקיים את אירוע החתונה רק אחרי שהמגיפה העולמית תיגמר באופן סופי והחיים ישובו לשגרה,  אך בנתיים, הם שמחים על כך שעשו את הצעד הראשון בדרך לחופה.