סוכנת נדל"ן בת 31, שחיה עם בעלה במשך עשר שנים, באנדובר שבהמפשייר, בריטניה, חשפה כיצד בגדה בו, עם מספר גברים שהכירה דרך אפליקציית היכרויות לנשואים. האישה, שמזוהה רק בשמה הפרטי שרה, כתבה בפוסט ששיתפה ברשת החברתית Reddit, כי נמאס לה לזייף אורגזמות, ולכן החליטה לנסות לחפש בחוץ.

לדבריה של שרה, אחרי לידת שני ילדיהם, חיי המין של השניים הלכו והתדרדרו. "תמיד התאמצתי להגיע לשיא דרך יחסי מין ונזקקתי להם, אבל הצד ההרפתקני ביחסי המין שלנו פשוט נעלם עם הזמן", סיפרה שרה. לטענתה, בעלה סטיב הפסיק להתאמץ, וכאשר היא העירה לו על כך התגובה שלו הייתה קרה. לכן, היא החליטה לנסות לחפש בחוץ .

אחת החברות של האישה סיפרה לה על אפליקציית IllicitEncounters, דרכה אנשים נשואים יכולים להכיר אחרים, שנמצאים באותה הסיטואציה. עד מהרה, שרה הכירה שלושה גברים וסיפרה: "היה לי מרגש לשכב פתאום עם מישהו חדש, ולא הייתי צריכה לזייף את ההנאה שלי אף לא פעם אחת". לאחר הפגישות הראשונות, שרה החלה להתאהב בבחור בשם אנדי והשניים לא יכלו להפסיק להיפגש. 

על מנת להסוות את הקשר שלה עם אנדי, שרה שיקרה לבעלה אין ספור פעמים בטענה כי היא הולכת לחדר הכושר, או להיפגש עם חברות. אך בשלב מסוים, בעלה של שרה החל לשים לב שהיא פחות ופחות מעוניינת לקיים איתו יחסי מין, והוא החל לחשוד. על מנת לספק את צרכיו המיניים, גם הבעל החליט להוריד את אפליקציית ההיכרויות, ולמרבה הפלא, מצא שם את אשתו, כך הבגידה שלה נחשפה והשניים החליטו להיפרד.