צילומי מצלמת אבטחה במעגל סגור תעדו רגע בו חקלאי נלחם בידיים חשופות מול זאב ענק שהרג את שני הכלבים שלו ותקף גם את הסוס שלו. בסרטון, אפשר לראות את החקלאי, חמוש בלפיד בוער, נלחם בזאב האימתני שתקף ונשך את הגבר וגם את חיות המחמד שלו בחווה הפרטית שלו בבירובידזשאן, שבמזרח רוסיה. צפו בתיעוד מרגעי הלחימה של החקלאי  עם הזאב:

החקלאי והזאב נלחמו בשלג, לפני שהחקלאי תפס את הזאב בצווארו וחנק אותו למוות. בסרטון המקורי, שנמשך כשלוש דקות, מסתיים בכך שהחקלאי, ששמו אינו פורסם, מכה שוב ושוב את הטורף, כאשר על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, היא לא השתמש בשום כלי נשק. "לחקלאי לא היה זמן לקחת את רובה הציד שלו והוא יצא לריב עם החיה בידיים חשופות", נכתב בדו"ח האירוע. 

לדבריו, החקלאי פחד שהזאב יתקוף את הבקר והצאן שלו, לאחר שהרג שני כלבים ותקף סוס בצורה קשה. כמו כן, לאחר ההיאבקות בין החקלאי לזאב, הוא עבר בדיקת כלבת, כיוון שידוע כי באזור זה בעלי החיים נגועים במחלות ויכולים להדביק את התושבים. אזרחי הכפר מספרים כי לאחר כריתת היערות באזור, תקיפות של זאבים הפכו לנפוצות יותר ויותר. 

"היערות נשרפים והזאבים מאבדים את הטרף שלו שלהם, זו לגמרי אשמתו של האדם", סיפר אחד התושבים לתקשורת המקומית והוסיף: "זה כאילו הזאבים נשארו בלי בית ולכן הם יוצאים לחפש טרף במקומות אחרים". בנוסף, הווטרינרית הראשית של האזור, גלינה דזיובה, אמרה כי נערכו בדיקות בגופת הזאב על מנת לבחון האם הוא היה נגוע בכלבת או שמא פשוט היה רעב.